tirsdag, desember 02, 2008

Å, for ein strålande morgon...

Desember viser seg frå si aller beste side, med frost, is på fjorden, gneistrande kvite fjelltoppar og djupblå morgonhimmel.

December shows it's best side, with frost, ice on the fjord, sparkling white mountains and a deep blue morning sky.

Eg har vore ute på vår vanlege morgontur, med Minsten i meitai med bereomslag og sjølvsagt med gode broddar på føtene. Tør ikkje anna når isen ligg på gangvegen. Det er vidunderleg å ha ein sovande baby på magen og høyre dei fornøgde grynte- og snorkelydane blande seg med knasinga av føtene mine på kald vinterveg! Eg er priviligert!

We have been outside on our usual morning walk to school and kindergarden. I carried our baby in the meitai with cover, and of course these (what are they called in English?) on my feet, since there's ice on the roads. It is wonderful carrying a sleeping baby, listening to the sweet sleeping sounds mixed with the "crunch" of my feet against the cold winter roads. I'm so privileged!

Det kjem til å verte ein fin dag!

It is going to be a nice day!

14 kommentarer:

  1. Oh you have snow!!!!.... Here it´s just raining:(...*Marie*

    SvarSlett
  2. Vart ein nydeleg dag i dag her på vestlandet, berre å nyte:-) Nydelege bilder, og det bæreomslaget var kjempesmart da, litt anneleis enn da eg fekk mine to, for 12 og 16 år sidan... da var det babybjørn bærsele i rosa og kvitt, striper og prikkar så for så vidt rimeleg inn etter dagens motar.

    SvarSlett
  3. Det er ein strålande dag her også... vi bor jo ikkje lange veien fra kvarnadre tror eg :) Sola pyntar kjøkkenet mitt akkurat nå, og eg kan sjå skyggen frå småfuglane når dei kjem og nappar i litt formiddagsmat :) Koselig!
    Nydelige bilder du har tatt. Kos deg med advent!
    Klem

    SvarSlett
  4. O to have little babies again! Your are privileged but it is especially wonderful that you appreciate it. Cherrie

    SvarSlett
  5. Anonym6:10 p.m.

    Godt å høyre du hadde broddar
    på :-)
    Den blåtimen må nytast.
    mvh sig

    SvarSlett
  6. Å så fine bilder, tatt i et herlig vær hos dere... :) Her var det jo skikkelig vårstemning, men endelig i går kom de første snøfnuggene dalende ned, hurra! Ikke så mye snø, men den ligger enda da :) Ha en herlig kveld! Synnøve

    SvarSlett
  7. Hvor er det smukt :-)

    Både billederne, og din tekst. det lyder bare så dejligt med morgen vandretur med den lille hængende på maven, det får mig til at mindes.

    maria.

    SvarSlett
  8. Høres ut som at du koser deg!
    Gratulerer med omtale på decor8 :O)

    SvarSlett
  9. Høres ut som du koser deg på morgentur..så bra at været har vært så nydelig!! Har kontordag i dag..men må gå meg en luftetur innimellom....Lurt med brodder ja..og har du sydd meitaien sjøl?? har en mistanke om at du ikke bor så langt unna svigers, men det kan du få ha for deg sjøl..blir så nyskjerrig på bloggvennene mine jeg...Ja.ja det får jeg leve med!! ha en velsigna dag du og lillegutt!!!

    SvarSlett
  10. åå!kor koselig!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bilder og link på decor8! Så gøy Ü

    SvarSlett
  12. Vakkert!

    Hvordan går det med "uttestingen" av svibler?Her går det fint :o)

    Vibeke

    SvarSlett
  13. Det høyrdest verkeleg ut som ein fin dag, ja :-) Herleg!

    SvarSlett