mandag, desember 08, 2008

Dagen derpå

I dag sit eg godt planta i sofaen. Vi har hatt ei helg med mykje aktivitet. I går var det nemleg ein stor dag for oss, Minsten vår vart døypt. Sjølve dåpen hadde vi på bedehuset, og det kjendest både spesielt, fint og naturleg, då bedehuset er veldig "heime" for oss.

Selskapet hadde vi heime. Eg prisar meg lukkeleg for det fantastiske spisebordet vårt, som vi har fått av ein tidlegare nabo av foreldra mine. I går la vi i to ileggsplater og fekk eit bord på nesten 2,5 meter, men det kan gjerne leggast i eit par plater til om det trengst. Det skal ikkje stå på plass rundt bordet her i huset! Ileggsplatene er dessverre ikkje like fine som sjølve bordet, så eg trur eg må skaffe meg ein fin voksduk slik at bordet kan brukast "utstrekt" også til dagleg.

Today I'm taking it easy. Our baby was Christened yesterday, so it has been a busy, but wonderful weekend. After the Christening we celebrated with a dinner at our house.

Sov, du lille, sov nå godt,
du er døpt, ditt hår er vått.
Nå er livet godt begynt,
dødens nederlag forkynt.
Du er på den grønne gren,
lille knopp, Guds øyensten!

Gjennom dåpens dype vann
kommer du til livets land,
druknet, død, igjen stått opp
som en del av Kristi kropp,
som en knopp på livets tre
-lille barn på voksenkne.

Når du vokser og blir stor,
skal du be om sanne ord.
Du er døpt til kjærlighet,
åpenhet og ærlighet!
Spør oss ut om tro og håp,
nattverd, bønn og barnedåp.

Spør om hva din Skaper vil
du skal bruke livet til!
Spør om Jesu hjertesak,
julenatt og påskedag!
Spør om lykkens rose rød,
spør om hjelp i liv og død.

Lille knopp på livets tre,
lille barn på voksenkne,
nå er livet godt begynt,
Kristi kjærlighet forkynt.
Du skal vokse,
blomstre smukt,
bære god og evig frukt.

Tekst: Hans Anker Jørgensen
Omsetjing: Estrid Hessellund

14 kommentarer:

  1. Ja ein flott sermoni. Vel blåst!
    Nydeleg sang også!mvh sig

    SvarSlett
  2. Så godt når slikt er over, men jeg forstår at dere har hatt det veldig fint. Fin dåpssalme.

    SvarSlett
  3. For ein nydeleg dåpssalme. Den har eg faktisk ikkje høyrt før, men skulle det dukke opp eit nytt skudd på familietreet, vert dnok denne eit naturleg valg på dåpsdagen;)

    Ha ein flott dag.
    Klem:0)

    SvarSlett
  4. Høres ut som om dere har hatt en flott dåp. Flotte bilder fra bordet og hjemmet deres (jeg har skrollet meg laaangt nedover).

    Her gleder vi oss til jul og spesiellt julaften når minstemor Tuva skal synge i kirken med barnegospelkoret. De øver på "En stjerne skinner i natt" og den er så nydelig... Så mammaen gleder seg veldig:)

    SvarSlett
  5. Vel blåst!

    Fine bilder.

    SvarSlett
  6. Nydelig sang da..den har jeg aldri hørt føe...vakker!! her er jeg i København og nyter byen ...har vært på NOA NOA og handlet i dag...ellers koser meg..med storejenta mi!! Liten pause på hotellrommet innimellom..

    SvarSlett
  7. I was christened at 8 december, many years ago!
    Congratulations on the Christening of your baby.

    Alfazema

    SvarSlett
  8. Gratulerer med overstått dag. Så fint og høytideleg dokke hadde det. Tusen takk for varme ord min venn.
    Ha en fin veke
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dåpsbarnet :) Det e alltid så deilig når slikt er unnagjort :)Kos dokke! Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dåpsbarnet :) Det e alltid så deilig når slikt er unnagjort :)Kos dokke! Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dåpsdagen til minstemann! Dåp er en veldig flott og rørende handling! :) Håper dere hadde en super dag! :)

    SvarSlett
  12. gløymte å spørja om denne salmen står i ei eller anna sangbok. Hadde vore supert å fått tak i både tekst og melodi;)

    SvarSlett
  13. Henriette, den står i tillegget til Norsk salmebok, "Salmer 1997". :)

    SvarSlett
  14. Så nydelig som du har det.
    Krybba var nydelig den også.
    Har ingen krybbe eg heller...finger ingen eg likar... Men eg har nydelege figurar som er veldig gamle...dei stiller eg alltid opp til jul.
    Ønska deg fin helg
    Klem

    SvarSlett