onsdag, desember 03, 2008

Allergitesting kapittel II

Vibeke lurer på korleis det går med allergitestinga mi. Tidlegare har eg fortalt at eg var engsteleg for at eg kanskje var allergisk mot sviblar. Eg har nemleg kjent på snufsing akkurat i det sviblane mine har blomstra dei siste par åra.

The last two years I have been wondering if I might be allergic to Hyacinths. I love Hyacinths and their wonderful scent in our house in December, so I decided I would try to bring them into our home one more year and see if I maybe was wrong.

No ser det ut til at dette kanskje har vore tilfeldig, i alle fall blomstrar sviblane mine no for full musikk, og nasen kjennest heilt fin ut! Hurra! :D

Now they are flowering, and my nose is just fine! Yippee! :D

I rein lykke over at eg sannsynlegvis kan fortsette å nyte svibeldufta, knipsa eg eit lass bilete av denne vakre blomsten. Eg likar den kvite varianten aller best. (Bombe...!)

In pure joy I took a lot of photos of this beautiful flower, which I prefer in white, by the way. (Surprise...!)

Godt at det går bra med testinga di òg, Vibeke! :)

7 kommentarer:

  1. Å, så bra med allergifritt hem! Du är bara HELT OTROLIGT DUKTIG PÅ ATT FOTOGRAFERA!!!! Det är underbart att se dina foton här i bloggen! Fortsätt!!! Nej, nu ska jag sova... var bara tvungen att ta en liten bloggrunda innan ögonlocken ramlar ner.

    SvarSlett
  2. Å, så nydelige bilder av nydelige blomster. Godt at du ikke er allergisk.
    Tror jeg må på blomster-handle runde og pynte litt hos oss...

    SvarSlett
  3. Gratulerer med at du tåler svibler! ;) De er jo så fine og lukter så godt, så det var jo en opptur! Kos deg med jula!

    SvarSlett
  4. Så flott da at du tåler svibelen.
    Har ikke fått kjøpt noen enda. Må handle litt til helga.
    HA en flott torsdag :)

    SvarSlett
  5. Så bra at allergien ikke var der da ;) Har akkurat fått kjøpt meg tre hvite svibler idag jeg også ;) så ble det litt julestemning her hos oss også. Fine bilder du har tatt!

    SvarSlett
  6. Så flott at de ikkje reagerer på sviblane. Eg er superallergisk mot desse. Litt slitsomt på jobben, for svibel er ein typisk del av blomstergåver nå før jul. Og eg må plassere blomstrane til avdelingen langt borte frå meg :) Heime har eg sviblar i hus heilt til dei spring ut, og så vert dei plassert på trappa deretter :)

    Ha ei superduper helg!!

    SvarSlett
  7. Det var kjempebra, for de lukter jo så godt og er så fine! Jeg ble jammen inspirert til å kjøpe inn litt juleblomster nå. Her er blomsterbutikkene åpen hver eneste dag, og jeg synes det er veldig billig for blomster (særlig buketter). Foreløpig har vi bare en bitteliten plante, så noen til hadde absolutt gjort seg.
    Takk for nydelig adventsstemning!

    SvarSlett