mandag, november 10, 2008

Nytt fotoprosjekt

Veka med kjøkkenpoesi inspirerte meg! Det var nyttig å vere "bunden" til prosjektet, dersom eg skulle kunne fullføre veka var eg nøydd å ha fotoapparatet innan rekkevidde, og eg tenkte bilete store delar av tida medan eg var på kjøkkenet. På flickr har eg sett fleire brukarar som deltek i ei gruppe som kallar seg "Project 365". Poenget er at ein kvar dag i eit år skal poste eit bilete, slik at ein til slutt har ei slags fotodagbok over året som gjekk, og i tillegg er ein forhåpentlegvis blitt ein litt betre fotograf. Dette har eg lyst til å prøve meg på! Eg kjem ikkje til å melde meg inn i denne gruppa, men har mitt eige lille prosjekt gåande på flickr. Nokre av bileta kjem nok til å kome i bloggen min òg, men sannsynlegvis ikkje alle. Så får vi sjå korleis dette går, no har eg i alle fall posta det første biletet! :)

The week of kitchen poetry has inspired me to keep posting one photo a day at my flickr account. At flickr there's a group called "Project 365", where the members post a photo a day for one year. When the project is over, you'll have a year long photo album, and hopefylly be a better photograper as well. I'm not going to join the group, just posting my photos on my account. Some of the photos will probably also be posted in my blog, but not all of them. Now the first photo is posted, and I'm excited to see how this will turn out! :)

The week of kitchen poetry has also inspired me to continue translating my posts in my blog into english, at least for a while. Thanks for visiting my blog!

9 kommentarer:

  1. Så spennende dette var da!

    SvarSlett
  2. tenk deg hvor gøy dette kan bli:)

    SvarSlett
  3. Thankyou for blogging in English. Your pictures are all so beautiful but now I can read your blog as well :)

    SvarSlett
  4. Åå, så herleg med klompelompen på fanget, strikketøyet på bordet og ein kopp i nærleiken!

    SvarSlett
  5. Oh, yes....many thanks for blogging a little bit in English, too. Love your blog and now being able to understand, too!

    SvarSlett
  6. Så atrig dette var. Sånnt har eg også lyst å gjer. Eg er også inn på flickr, men som du sei kan man halde på med dette prosjektet utan å vere i ei gruppe.
    Ha ei fortsatt fin veke
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei igjen!!
    Du, ikkje bli sur men eg har bestemt meg for å gjer eit slikt prosjekt som du skriver om her!! Tusen takk for inspirasjon! Dette trengte eg!! Skal starte ein dagbok blogg der bilda skal pupliserast. Men du, legger du bilda på flicr? Laga du ei egen side til dagbok bilda?
    Ønska deg vidare ein flott dag!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Å, så spännande! Bra att du har TID till något så kreativt, nyttigt och inspirerande - för dig och oss alla. Ha en bra dag... vi ses!

    SvarSlett
  9. Det blir et spennende prosjekt.

    SvarSlett