søndag, november 23, 2008

Morgonsol om landet lyser

Vi har akkurat gjort oss ferdige med ein god søndagsfrukost. Det er ikkje kvar søndag her duftar nybakt ved frukosttider, men i dag let eg meg inspirere av eit par bloggarar som er flinke med søndagsfrukosten. Den første av desse to er Tove i Tankar frå ein kvardag, som gjerne står tidleg opp og bakar rundstykker og lagar kakao til søndagsfrukosten. Eg var ikkje morgonfrisk nok til å setje gjærdeig i dag, men kakaoen kunne eg diske opp med. Den nybakte dufta kom derimot frå nysteikte scones, som går litt kjappare å lage. Inspirasjon og oppskrift til desse fann eg på Benita sin blogg; Chez Larsson.

We have just been eating a tasty breakfast. I don't bake fresh bread for breakfast every Sunday, but today I did, inspired by two blogs. The first one is Tankar frå ein kvardag, who use to make buns and cocoa for her family's Sunday breakfast. I didn't make a yeast dough today, but I made cocoa. The scent of newly baked came from scones, which are quick and easy. The inspiration and recipe was found at Benita's blog; Chez Larsson.

Begge bloggane er forøvrig utruleg fine og verd ein visitt, anten du er ute etter frukostinspirasjon eller berre vil kose deg med fine bilete og gode tekstar! :)

God søndag!

Have a nice Sunday! :)

13 kommentarer:

  1. Mmmmmm, for en deilig søndagsfrokostfølelse ;) Tenker det får bli neste søndag, så den scones oppskriften skal eg sjekke ut ;) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Så deilig dette så ut, både scones og kakaokoppen. :) Lekre bilder. :)

    SvarSlett
  3. Åhhh...vilka ljuvliga frukostbilder!

    SvarSlett
  4. Mmmm, så deilig søndagsfrokost...! Fikk jammen vann i munnen, jeg er så glad i kakao, hihi... Elsker søndager med god tid og lange frokoster! Og så kjenner jeg at jeg gleder meg skikkelig til å få i hus svibler når jeg ser bildene dine her :) Ha en fin kveld! Synnøve

    SvarSlett
  5. Så koselig blogg du har,og dialekten!!Min datter og jeg hadde også kakao til frokosten i dag,deiligt!!Det er så kjekt med laaange frokoster!Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. åå.nam!så flink du er!

    SvarSlett
  7. Kakao til kvelds her. Men koppen din ser meir fristande ut enn min :-) Ha ei flott kald veke
    Alt godt frå sig

    SvarSlett
  8. For en deilig start på dagen......Hege

    SvarSlett
  9. Herlige frokostbilder. Godt det snart er lunsj :)

    SvarSlett
  10. Fresh baked anything on a Sunday morning is truly wonderful.I made cake last week.

    SvarSlett
  11. For en nydelig start på dagen..!!

    SvarSlett
  12. SÅ godt dette såg ut. Scones såg deilig ut, og det kan kanskje eg og få til på ein sundagsmorgon. Må prøvast, og kakaoen......mmmmmmmmm.....

    Ha ein flott dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Dette så deilig ut, og det er scones også. Jeg baker ofte grove scones for å ha til supper og salater. Men de så jammen deilige ut med kakaokoppen også :)

    SvarSlett