tirsdag, november 11, 2008

Med nål og tråd...

I dag har det komt eit nytt kunstverk på sjenken vår i stova. Som de kan sjå er der diverse handarbeid som ungane har laga før òg, både filthjarta på dørknottane og den vevde løparen under lysa. Utruleg kjekt å ha ting som ungane har laga framme til pynt, det gjer interiøret meir spanande, synest eg! Men over til det nye kunstverket.

Today we have a new piece of art in our living room. As you can see there are some things that the kids have made, the felt hearts hanging on the doors and the table runner under the candles. I love having kids art on display in our home, it makes the interior so much more interesting! Well, more about our new piece of art.

Ungane hadde lyst til å brodere i helga, og eg hjelpte dei i gong. Dei fekk kvar sin broderiring med eit stykke bomullslerret i, som eg på førehand hadde teikna motivet på. Dei fekk tilbod om å teikne motiva sjølve, men denne gongen skulle mamma gjere det, visstnok. Storebror ville ha romrakett, og Vesla ein sommarfugl. Så var det berre å setje igong. Og dette var kjempekjekt! Begge to arbeidde tålmodig heilt til broderia var ferdige, og dei var sååå stolte! :)

Last weekend the children wanted to embroider, and I helped them getting started. They each got an embroidery hoop with a piece of cotton cloth that I had sketched the motive on. I asked them to sketch it themselves, but this time mum should do it. Our son wanted a rocket, and our daughter wanted a butterfly. Then they started, and it was so much fun! They both embroidered patiently till they were done, and they were so proud! :)

Storebror sitt broderi endte opp som kunstverk i glas og ramme på skjenken...

The rocket was put into a frame...

...og sommarfuglen til Vesla vart dekor på ei veske som eg fekk æra av å sy.

Eg veit jammen ikkje kven som var mest stolt over broderia - ungane eller mammaen. ;)

...and the butterfly was sewn onto a little tote bag made by me.

I don't know who was most proud of the embroideries - the kids or the mama. ;)

21 kommentarer:

  1. Så flotte broderier da, husker jeg holdt på med litt sånt selv da jeg var liten... :) Og den skjenken deres er helt nydelig, slike flotte detaljer på den...! Ha en herlig kveld! Synnøve :)

    SvarSlett
  2. Så fine broderier - kanskje jeg kan introdusere småjentene for nål og tråd snart! De er ganske interessert i mitt bunadsbroderi.

    Vakkert på sjenken din, og så fin vesken ble - sommerfuglen passet jo perfekt!

    SvarSlett
  3. Så koselig!
    Barna dine er jammen flinke.
    Det må litt tolmodighet til for å få et slik prosjekt ferdig.
    Romraketten var råtøff, og sommerfuglen kjempe søt.

    SvarSlett
  4. Härligt! Hoppas jag har samma tålamod när mina barn vill starta med handarbete... eller så skickar jag dem till dig;0) Har själv varit hos mor och tagit med mig en del av hennes handarbete. Jag sätter mer och mer värde på sånt, men måste erkänna att jag hellre får färdiga produkter.

    SvarSlett
  5. Så flinke dei er:)Kjempefine.

    SvarSlett
  6. Så fine broderier! Husker at jeg syns det var kjempegøy å brodere da jeg var liten ;) selv om jeg ikke husker at det ble så fine reultater ;)

    Veldig koselig hos deg ;)

    SvarSlett
  7. Åhh, det er lige hertet smelter !
    hvor ER det fint, og sikke kreative dine barn er :-)

    Jeg er også helt enig med dig i, at hjemmelavet pynt giver tingene et ekstra pift og personlighed. det er så skønt at kigge på, og det gør glad.

    Tak for din kommentar ved mig.

    Klem Maria

    SvarSlett
  8. JUHU!
    Herlig, herlig.
    Likte veska kjempegodt. =)

    god tirsdagskveld!
    Kathrin.

    SvarSlett
  9. God kveld, Haust!
    Bildet med skjenken og lyskjeglen var uimotståelig flott! det kunne jeg sikkert stirret på i timesvis!!
    Så herlig at du lager ting sammen med ungene!!! Veldig god ide med å brodere inne i ringen etter opptegnet mønster. Skulle tro det var du som hadde kunst og håndverkstimer i skolen og ikke meg. Resultatene ble jo også så flotte og koselige. Fint bilde og veska med sommerfugl skulle jeg gjerne gått rundt i. Ha en fin kveld! Jeg koset meg veldig på bloggen din nå i kveld. Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Så mange fine innlegg du har hatt i det siste. En stund siden jeg har vært innom deg nå. Gleder meg til å kose meg med alle de nye innleggene dine nå!!;)

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  11. Så flinke de er de ungene dine. Det var flotte broderi. Og så flott det ble med den sommerfuglen på veska.
    Ha en riktig god onsdag :)

    SvarSlett
  12. Congratulations to your children on their beautiful work. I love the little bag but the frame is a way to keep it forever. Cherrie

    SvarSlett
  13. Så fine broderi da!! Utrolig smart! Gleda meg til mi vesle Tuva på tre år meistrar slikt. Kjekt å gi vekk i gåver til familie:)
    Ja, du er kreativ du:)
    Takk for å vere den første som kommentera i nye bloggen min:) Det var kjekt!!!
    Ønska deg fine dagar vidare.
    Klem

    SvarSlett
  14. How fun for you and your little ones and such pretty results, too!

    SvarSlett
  15. Utruleg lurt av mammo i huset detta! Sikkert kjempekjekt for ungane å sy òg..Og såå utruleg fine dei vart! De kan jammen vera stolte alle saman!!

    Ha ein fin kveld i stova!

    SvarSlett
  16. Nydelige kunstverk! Så lurt påfunn, og så artige ting du har fått utav det.. veske og bilde. Skikkert stas for de små også! :)
    Ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  17. Kor flotte ting de har laga saman!Skjønar godt de er stolte!
    Ungene dine har tydelig arva dine kreativ-gener.Nydelig utført, så beine ,fine sting!

    SvarSlett
  18. Så flott da. Det må være kjempestas for ei lita jente. Hege

    SvarSlett
  19. For en nydelig brodert somerfuglveske:-)

    SvarSlett
  20. I love, LOVE, love the dresser adorned with the hearts. What a beautiful photo and the tote bag is soooo sweet. Have a great weekend.

    SvarSlett
  21. Flinke unger, flotte broderier. Nydelig "stæsj" på en flott skjenk!

    Ha en flott helg,
    klem fra Ingunn

    SvarSlett