fredag, november 28, 2008

Besteskapet

I stova vår har vi eit skap eg er veldig glad i. Dette skapet har vi arva etter mannen sine besteforeldre, og eg synest det er heilt nydeleg! I tillegg til at det er pent å sjå på, er det også praktisk, då det er plass god plass i det.

I love this cupboard in our living room that we've inherited it from my husband's grandparents. It is beautiful to look at, and also very practical, since there's a lot of room in it.

Dei nederste skapa rommar det beste middagsserviset og dukane våre, medan dei beste kaffiservisa har fått utstillingsplass bak glasdørene.

It contains our best china and table cloths.

Vi har to gamle, flotte servise å servere selskapskaffien i. Det eine, som eg har arva etter oldemor mi, kom ikkje med på desse bileta, det får eg vise ein annan gong. Serviset på bileta kjøpte mor mi på loppemarked, og så var vi så heldige å få overta det. Vi har nok fat og kaffikoppar med dette mønsteret til å dekke på til 20 personar! Ikkje dumt ved anledningar som dåp, konfirmasjon og liknande. Vi kjem nok til å få god bruk for det når vi skal ha barnedåp i desember!

We have two wonderful coffee sets. One set that I've inherited from my great grand mother (it is not in these photos), and one set that my mother bought in a flea market and gave to us. We have enough plates and cups in this pattern for 20 persons. I love that!

Er ikkje mønsteret fint? Eg likar fargane utruleg godt!

Isn't the pattern beautiful? I love these colours!

Siste biletet frå besteskapet er av den eine av dei to sukkerskålene som høyrer til serviset. Den passar fint til å legge frå seg fyrstikkøskjer i. Og fyrstikker har vi bruk for, no som vi straks går inn i advent! Eg gler meg til å finne fram adventsstjerner, lys og adventsstakar i helga! :)

Ha ein god fredag!

The last photo shows one of the two sugar bowls that belong to the set. I put our matchboxes in it. We will surley need our matches now, as we are about to enter December. I'm looking forward to put up our advent stars and the advent candles this weekend! :)

Have a nice Friday!

19 kommentarer:

  1. Virkelig et praktskap, det skapet deres. Nydelig. Har jo sett det før også, koselig at du la ut bilder av det igjen. Flott servise også, de fargene er så duse og fine. Jeg gleder meg også til å henge opp stjerna og sette fram stake i helga.

    SvarSlett
  2. Å skapet er bare nydelig!! Og service også! heldiggrisen:) Ønsker deg en strålende advents helg

    SvarSlett
  3. Skapet var helt nyydelig...
    Så heldig du er :)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Kaylovesvintage12:06 p.m.

    beautiful, I should really work on my cupboard, looks great in white
    enjoy your weekend
    kay

    SvarSlett
  5. Hei!

    Skapet er aldeles nydelig:-)
    Serviset også.

    Ønsker deg en god helg!


    Klem fra Augusta Willhelmina

    SvarSlett
  6. Veldig fint både skap og servise. Har aldri sett det serviset før. Gøy å ha noe som ingen andre har.
    God helg til deg,
    Hilsen Sol

    SvarSlett
  7. for et prakteksemplar av skap da du!skikkelig flott!
    ha en god adventshelg!

    SvarSlett
  8. Så masse fine innlegg du har hatt, og som har gått meg hus forbi! Har hatt litt travle dagar, med jobbeprosjekt og innkjøpig av fotostudioting. Skal prøva da ut i helga! :-)
    Flott skap du viser, og flott servise. Eg likar gjenstandar som er arva, og som ein kjenner historien til.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  9. Eit kjempefint skap! Alltid kjekt å arve noko... nydelege fargar på det fine serviset. Og så utruleg praktisk å ha nok til 20 pers!..Det har ikkje eg...

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  10. Nydeleg skap og servise! Eg har har tenkt litt på å vise bestaskapet mitt eg og, men er jo egentlig hageblogger...Vi får sjå;)

    God helg til dere også:)

    SvarSlett
  11. Hei Haust :-)
    Det var et nydelig servise i et flott skap! Jeg har ikke sett dette servise før. Mor di gjordt et kupp der. Vakre farger og fint mønster! Kjekt å ha likt til å dekke på til 20!
    Ha en flott advents helg.
    Det blir kjekt å se staker og stjerner dukke opp i vinduene rundt om!

    SvarSlett
  12. Jeg er også veldig glad i arveting;) Gamle ting har historie og "sjel" Tenk at dere fikk servise til tjue stk på loppemarked! også så vakkert...da var mor di grei;)
    smil Torunn

    SvarSlett
  13. Lekkert! Ønsker deg en god helg :-)

    SvarSlett
  14. This is so beautiful, I love your tea set and those colours.

    SvarSlett
  15. Nydelig skap, og nyydelig servise... :) Ser du har en kjempeflott terrin også, akkurat en slik jeg ønsker meg! Ser desperat rundt om på loppemarkeder o.l., men ikke dukket opp noe enda, sukk... Ha en herlig helg! Synnøve :)

    SvarSlett
  16. Du har aldeles rett. Skapet er nydelig!!!
    Ønska ei god helg!!
    Ha oppdatert matbloggen og dagbokbloggen i dag :)
    I morgå blir det navnefest. Har baka i heile dag, og laga middag til 20 stk. Vert nok kjekt.
    Vi velger navnefest pga vi vil ikkje ha tradisjonelt dåp i og med vi tolkar Bibelen annarledes enn kjyrka gjer det... Ville bare forklare litt...
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  17. ..sitter og pakker inn adventskalender og koser meg her...de får bare hver 4.dag disse mine..siden de er 4..syns det ble litt voldsomt ellers...nå skal mannen klippes og adventsstjerna henges opp...da er det helg!! Klem ;)

    SvarSlett
  18. Hei.
    Jeg blir mere glad over å lese at barneBibelen din IKKE er til salgs, for dere skal bruke den selv, enn om du ville selge den ;-)
    Jeg leser den til 5 1/2 og 4 åringene mine.
    Det er godt å få gi dem et godt grunnfjell å bygge livene sine på!

    Ønsker deg og familien en god adventstid!

    SvarSlett
  19. oy! Oy! Utruleg fint!!!! Og serviset! mmmm!

    SvarSlett