tirsdag, oktober 28, 2008

Vinter

I dag vakna eg av glade barnestemmer som jubla: "Mamma, det snør!" Eg kjende at eg vart litt stressa der eg låg, eg hadde ærleg talt ikkje hatt så stor tru på at snøen dei melde forrige veke verkeleg kom til å innfinne seg, og hadde ikkje rota fram vinterkleda våre. No fekk eg med andre ord ein ekstra post i morgonprogrammet vårt. Cherroxar, vottar og dressar...kor var dei??? Men utruleg nok dukka det meste opp, og vi kom oss avgarde i den våte snøen.

Då eg kom heim, såg eg at bileta eg tok her i stova vår passar godt til det kvite vintervéret. Eg fekk eit innfall då eg sat og amma Minsten i går (får god tid til å tenke når ein ammar!), eg fekk lyst å flytte det nydelege grøne sidebordet vårt frå vinterhagen og inn i stova.

Dette bordet kjøpte eg på eit garasjesalg ein sommardag for eit par år sidan. I ettertid har eg angra som ein helt på at eg ikkje kjøpte det andre bordet òg, der var nemleg to av same sort, berre i ulik storleik. Men gjort er gjort, og eg er i alle fall glad for at eg fekk med dette eine. Fargen er berre SÅ delikat, synest eg!

Under bordet vart det plass til ein liten hausleg/vinterleg dekorasjon, samt eit lass med telys. Praktisk!

Kjekt å gjere små forandringar i interiøret, det er ikkje alltid så mykje som skal til for at ein plutseleg ser eit hjørne eller eit rom igjen. Fort gjort å verte litt husblind dersom alt bestandig skal stå på same staden. :)

Var dette dei siste blomane eg fekk av Vesla i år, tru?

Ha ein god tysdag!

25 kommentarer:

  1. Så nydelig, det har snødd litt her i Bergen og!

    SvarSlett
  2. Vakkert, vakkert!
    Den grønnfargen er nydelig.
    Fint at du fant dresser og alt det andre på mårran i dag, jeg har leta det fram for noen uker siden. Jeg er ikke ordentlig våken før litt utpå formiddagen, skjønner du. Krise om jeg ikke finner det vi trenger i en fei.... hahaha...
    Nydelig med kongler i stua. Jeg har lyst å gjøre noe ut av kongler, jeg også. Naturen har så mye fint stæsj å by på, ikke sant?

    Ha en fin dag!
    Kathrin.

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Du må ta en titt på hvit stil.
    Klem Christine
    Ps: Kan du sende meg mailadressen din på hvitstil@gmail.com

    SvarSlett
  4. Kjenner meg skikkeleg att i den der...tenke-medan-eg-ammar-biten! Det er nemleg veldig sant, og når ein sit slik får ein tid til å studera alt på ein anna måte (iallefall etter ei stund...hihi)

    Nydeleg bord! Med nydeleg farge! Eg er som kjent veldig glad i den litt-is-grønn-blå-fargen...Og veldig praktisk å ha te-ljosa framme slik, skal eg jammen prøve...

    Kos deg i snøen!

    SvarSlett
  5. Nydelig bord.
    Ja det er alltid godt å ommøblere litt. Bruker å si det at når jeg har lyst på noen nye møbler så flytter jeg litt på de gamle og da blir de som nye.
    Var så vidt litt snø på bakken her også i dag. Den er heldigvis borte nå.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  6. Så skjønne bilder og det bordet ditt er nydelig (skjønner at du angrer på at du ikke kjøpte begge).

    Her har vi ikke fått snø enda og det er jammen bra. Har ikke fått rotet meg til å kjøpe støveletter til ungene ennå!!

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  7. Det bordet hadde en kjempeflott farge! Ser kjempefint ut hos deg - sant det at man kan trenge å snu litt om på ting i blant.

    SvarSlett
  8. ÅH, hjæles...har snøen kommet...er virkelig vinteren på vei.
    Ja da er det koselig å pynte og flytte om litt inne;)

    SvarSlett
  9. så koslig at dere har fått snø,kjempefint bord og så fin pellargonium,mine har blitt gul...
    kos deg så masse med vintern.

    SvarSlett
  10. Vinterlyset gir et slikt nydelig lys. Noe annet enn de mørke bildene jeg fikk tatt i dag.

    Nydelige motiv.

    SvarSlett
  11. Å, så nydeleg bord!:) Så delikat hos deg!
    God tid når ein ammar, ja...fann ut til slutt at ammepute var tingen, då kunne eg framleis gjere to ting på ein gang! (lese) (eg treng to armar når eg blar!!)
    :)

    SvarSlett
  12. Her var det også jubel over nysnø i dag tidlig :)
    Vet du, eg ser så mange ting som du har som også eg har:) Begge kvite lyktene har eg også, og taklysestaken. Artig :) Bordet du hadde funnet var så nydelig at eg måtte bare sukke opp i høgt :) Fargen er ein av mine favoritt fargar. Har likt den betre og betre sidan eg flytta inn i mitt kvite hus :) Den er så fin til pastellar og kvitt.
    Du har det så fint.
    Ønska deg fin dag!!
    Klem

    SvarSlett
  13. hi ,
    your home looks so cozy, the colours of your dekoration are my favourites:)...gives me a feeling of a cold, fresh winter day.....sooo nice!!! *Marie*

    SvarSlett
  14. Nydelige sarte bilder.....Her var det også hvitt i morges,men ikke av snø heldigvis.jeg håper den holder seg borte lenge enda. det var helt frosthvitt i dag tidlig og mange kuldegrader....Det er vakkert det også. Du har pyntet så fint, en fryd å se.

    SvarSlett
  15. ååå har det snødd?? Herlig! Det er så koselig med den skandinaviske Vintersesongen med lys, kongler, snø og Juleforberedelser. Du har tatt så nydelige bilder og det er så vakkert dekorert.
    Bloggen din gjør meg så glad :)

    Klem Aina

    SvarSlett
  16. Takk for titten i en kjempekoselig blog! Plutselig tilbake :-) I mellomtida får du ha det bra :-)!

    SvarSlett
  17. Nydelege bilete av superkoseleg stove. Eg som har ei vilter jente på 16 mnd kunne aldri hatt den fine haustdekorasjonen ståande så lågt nede, då hadde det vore spreidd kongler og telys über alles ;) Men nyt det enn så lenge til krabaten din er stilleliggande :) Kos deg masse :)

    SvarSlett
  18. Nydelig farge på det bordet!
    Selv om jeg bruker mye retrofarger for tiden er jeg veldig glad i de sarte lyse fargene også..
    Og ommøblering er alltid gøy da :)
    Skjønne bilder!
    Ønsker deg en fin ettermiddag!

    SvarSlett
  19. så nyyyyyyyyyydelig!kan bli litt kaos når snøen plutselig dukker opp ja!her har dagen gått med til å rote frem alt vintertøy og vaske opp sommerklær!herlig med stemningen i stua di!bordet er knall fint!

    SvarSlett
  20. Thank you for the beautiful pictures! I hope you have a lovely day.

    SvarSlett
  21. Å ja...ull må dei ha:) Har kjøpt ullkle til dei to minnste nå. Så deilig. Tenkte eg skulle bestille litt frå Nøstebarn også. Der har dei så masse fint og deilig. Skulle ønske eg var like flink å strikke som deg. Eg kjøpte boka MYK START i vår mens eg gikk og venta...og har lovd meg sjølv at en dag skal eg klare å strikke slike deilige flott plagg. Kjekt å gi i gåver også:)
    HA ei fin helg!! Og varm dokke godt i frosten :)
    Klem

    SvarSlett
  22. Tar meg en tur innom for å beundre alle de vakre bildene hos deg igjen..Vet du at den vannkanna og sandkakeformen med lys i som du har i hesdingen din er så utrolig koselig! Kjenner jeg blir glad når jeg klikker meg inn og ser dette bildet..Det er koselig med snø, men det er helt klart en ekstra jobb når det gjelder påkledningn til barna..Plutselig er gangen full av våte støvletter og store dresser igjen..Men det er så vakkert at jeg ikke bryr meg det minste akkurat nå :) Ha en fortsatt fin kveld! Klem fra Kardemomme :)

    SvarSlett
  23. Anonym1:19 p.m.

    Hei!

    No har eg akkorat kika gjennom alle dei gamle innlegga i bloggen din, og eg måtte bære seie at du har ein utruleg koselieg heim! Likte interiøret ditt kjempe godt ;)

    SvarSlett
  24. Anonym1:30 p.m.

    Nydelege bilete som vanleg. Vonar de har det bra i kulden. Nyt slike fine dagar som i dag.:-) Ha god helg! frå sig

    SvarSlett
  25. Hej dajlig sida!! Kom och se min sda VÄLKOMMEN KRAMAR LOTTA

    SvarSlett