tirsdag, oktober 21, 2008

Lys

Eg følte for å få litt meir lys inn i dette hjørnet av stova vår, så i dag skreid eg til verket. Eg knabba tallerkenhylla som har husa bøker på barnerommet, og fekk mannen til å henge den på stoveveggen. Nokre bøker i fine fargar og ei lysslynge gjer hylla til eit koseleg blikkfang når kveldsmørket kjem snikande. Ungane syntest også det vart rett triveleg der, dei parkete på eit vatteppe på golvet (som forøvrig har lurt seg med på biletet) og tok ei god pause i den "nye" kråa vår. :)

Så må eg ta barnerommet ein annan dag, det vart litt tomt på veggen der hylla hang før...! ;)

19 kommentarer:

  1. Det vart ei skikkelig koseleg krå:) Skjønar godt at ungane trivst der.

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempekoselig :)
    Har lyst på en slik selv, men ikke så lett å finne den perfekte tallerkenhyllen hehe
    Lykke til med pynt på barneromsveggen!
    *Siv*

    SvarSlett
  3. Bare innom for å gratulere deg sååå mye med gutten din! Mange fine bilder her hos deg! :0)

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig det ble! Det er så dekorativt med slike "lyskjeder".. hvor kjøper man dem?
    Ha en fin høstkveld!

    SvarSlett
  5. så trivelig det var hjemme hos deg!!SKikkelig koselig!

    SvarSlett
  6. så trivelig det var hjemme hos deg!!SKikkelig koselig!

    SvarSlett
  7. Så flott det er hos deg. Syns du har det så koselig. Ble veldig fint med den lysslynga på hylla.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  8. Så fint det ble! Der kan dere nok kose dere masse:) klem fra silje.

    SvarSlett
  9. Så kjempelunt og koselig det ble med den bokhylla og lyskjedet:)

    Ha en fin onsdag:)

    Vennlig hilsen Kate.

    SvarSlett
  10. Det ble kjempekoselig! Har vært på IKEA idag pg fått meg en lysslynge jeg også...julepynten er kommet ;)

    SvarSlett
  11. Så fint! Du er virkelig oppfinnsom. Likte så godt den stjernelysslyngen også. Vakkert ble det. :)

    SvarSlett
  12. Åå så koseleg, synes eg ser dei små på kosepledd, litt sån julestemning dette. Stemningsfullt bilde av ei triveleg stove.

    SvarSlett
  13. Kjempefint med lysslyngen! Er det IKea??

    SvarSlett
  14. Heisann :)Så flott det ble med tallerkenhylla i stua..Slike tallerkenhyller kan brukes til så mye..Ser at du har flere bøker i hylla di som jeg også har..Nordlys, Sommerhusliv og Leila pryder min bokhylle også ;)
    Skjønne bøker alle sammen..
    Ønsker deg en fin høstdag :)

    SvarSlett
  15. Ååååå det var koselig du, skjønner godt at koseteppe kom fram der du.
    Stilig med slike smålys. Kjempeide.
    Må du ha en fin kveld.

    SvarSlett
  16. ÅÅÅ, så mysigt med ljusslingan! Fin blogg du har!

    KRAM
    Hanna

    SvarSlett
  17. Kjempefint!
    Sommerhusliv hele året....observerte den i hylla di. Er den fin? Hørtes fristende ut på tittelen...

    God helg!
    Kathrin.

    SvarSlett
  18. Takk for koselege kommentarar! :)

    Tl dei som lurte på kor lysslynga er frå: Eg kjøpte den på Åhléns for nokre år sidan.

    Dans på roser: "Sommerhusliv hele året" er utruleg fin og kjempeinspirerande! Kjøpte den på capris.no.

    SvarSlett
  19. Titter bare innom for å se det koselige bildet i layouten din og ønske deg en fin helg!
    Hilsen Kardemomme :)

    SvarSlett