lørdag, oktober 11, 2008

Haustutstilling

Det er fantastisk kor mykje flott inspirasjon ein kan få ved å besøke nokre av dei herlege bloggane som finst ute på det store internettet! I dag har vi komt igang med eit prosjekt eg har hatt lyst å arbeide med, men som har stått på vent eit halvt års tid. Første gong eg høyrde om "nature table", var då eg las the creative family av Soulemama. Enkelt forklart er dette eit bord, ei hylle eller liknande, der ein stiller ut ulike gjenstandar som "høyrer til" årstida ein er inne i. Eg fekk berre ikkje somla meg til å finne ut kor vårt naturbord skulle vere. For nokre dagar sidan las eg eit innlegg hos Salt and Chocolate der ho fortalde at ho og ungane hennar hadde laga fine haustblad i papir og hengt dei opp i vindauget. Då slo det meg at vinduskarmen i gangen vår ville vere ein perfekt stad å lage årstidsutstillingar, og slike haustblad måtte sjølvsagt få vere med i haustutstillinga! Eg svinga meg og bestilte Stockmar fargeblokker (i rein bivoks, og giftfrie - hurra!) hos Alveslottet, og i dag har vi kosa oss med å lage haustblada. Enkelt og kjekt, både for meg og ungane! :)

Sopp høyrer også hausten til, og framgangsmåten til desse søte flugesoppane fann eg hos maya*made. Dermed fekk vi ei dose kreativitet ein litt grå oktoberettermiddag, og desse prosjekta var absolutt overkommelege også for ei nybakt mamma i ammetåka! ;)

Haustutstillinga vår skal heretter ha fast plass fram til vinterutstillinga tek over, med rom for spontane endringar og tillegg undervegs. Dette var kjekt!

15 kommentarer:

  1. Så nydelig det ble! Kjempefint! Og takk for idèen, den skal jeg ta med meg når bare ungene er litt større! Eller ferdinand har faktisk laget et eget høstbilde i dag:) Ha en fortsatt fin helg, og nyt den herlige babytiden:) klem

    SvarSlett
  2. For ein god ide:) I tillegg til at det er gøy, så blir det jo også ein veldig koseleg velkomst når ein kjem heim:)

    SvarSlett
  3. ååå, du kreative dame!! får til så mye du, med baby og alt...
    har vært på bloggtreff i dag og kost meg masse!!

    ;) i natta!!

    SvarSlett
  4. En vidunderlig ide ! Jeg har en liten veggbit i mellomgangen som barna henger små kunstverk på fra før, men dette var mye koseligere synes jeg ;)
    Kos deg mye med baby, det er noe spesiellt med den første tiden. Og høsten er en fin tid å få ett nytt barn på. De to første mine var vårbarn, og så fikk vi Ida i oktober. Det jeg husker best fra den den første måneden var regn og vind på vinduet, sprakingen av veden i ovnen, rykende varm te, strikketøy, kosen og masse fred og ro og stillhet...deilige minner :)
    Nyt dagene nå fremover kjære deg *klem*

    SvarSlett
  5. These turned out so beautifully!! I love your entire nature scene on your window sill. I just started a flickr group for projects made from maya*made tutorials. If you'd like to post these you'll find the link on the sidebar for my blog. Either way, I'm thrilled you contacted me so I could see you and your children's lovely work.

    SvarSlett
  6. Så flott det ble da. Og så koselig når det er ting ungene kan ha en stor del av æren for.
    Ønsker deg en fortsatt flott høst :)

    SvarSlett
  7. Så koselig med en slik utstilling hjemme! Fluesoppene var jo bare så oppfinnsomme og fine!
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Anonym4:55 p.m.

    Du er berre dyktig! Kjekt at du brukar tid på dei eldste borna midt i ammetåka. No trur eg at eg lagar kakao m krem og fyre i omnen. Verkeleg HAUST! Nyt den!
    Alt godt frå sig

    SvarSlett
  9. Så mye fint det sto i vinduskarmen hos dere da! Jeg husker hvor hyggelig det var å gjøre slike ting med mine to jenter da de var små. Nå er de tenåringer, men vi tegner sammen og liknende av og til fremdeles..Det er fine stunder

    SvarSlett
  10. Så lurt å ha en fast plass. Vi har våre utstillinger stort sett over alt. Dette skal jeg se om ikke vi også kan få til.

    Inspirerende!

    SvarSlett
  11. For en flott utstilling dere har laget, og en super idè!! Gøy for ungene også, å ha en hylle eller en karm å vise fram og som er bare deres:-) Ha en fin søndagskveld! Klem B:-)

    SvarSlett
  12. Så kos!! Ungene har sikkert storkost seg , og vakkert ble det også!!

    SvarSlett
  13. Så kreativt da!Skikkelig fin høstutstilling!;)

    SvarSlett
  14. Så koselig:)
    Eg hugsar frå min barndom når eg holdt kunstutstillingar i gjesteromet til min mormor. Der hengte vi opp alle kunstverka våra og lagde museum. Mormor, morfar og tanter og onkler kom på besøk, og kjøpte kunstverk. Pengane gikk til gode formål :) Artig det :)
    Ha ei fin veke
    Klem

    SvarSlett
  15. Å, nei og nei- for ei flott haustutstilling!!!! Mykje presseomtale på slikt! Alt du får til, med eit nytt lite knøtt i hus.
    Kjende at....det var lenge sidan eg hadde vore kreativ mamma saman med ungane. I grått vær skulle jo det høve! Godt nokon dyttar og inspirerar ein! Takk og takk!

    SvarSlett