mandag, oktober 06, 2008

Gode dagar

Dagane tuslar avgarde i bedageleg fart her hos oss. Mannen har 14 dagar permisjon etter fødselen, og det gjer denne aller første tida med baby i hus mykje rolegare, både for oss vaksne og for ungane. Når eg har hatt litt tid til overs, har eg kosa meg med eit lite strikketøy. Eg har hatt liggande nokre fine hesper merinoullgarn frå 123knit.com, og har no begynt å strikke sparkebukse frå boka "Strikk til nøstebarn" til Minsten. Utruleg koseleg å sitje i sofaen og strikke med ein sovande baby i fanget! *smelt*

Eg har også fått nokre kjekke bøker i gåve til gebursdagen min (...som passerte stilt og roleg i september...). Desse har eg liggande lett tilgjengeleg på stovebordet, eg har nemleg god tid til å bla i dei medan eg ammar! :)

Etter trilleturen vår i dag, i frisk haustluft og med skodda hengande langt ned i fjella, tusla eg meg opp til epletrea våre for å sjå om Aroma-epla var klare til å plukkast. Det var dei! Treet vart planta for 3 år sidan, og er ikkje stort høgare enn meg, men det er utruleg kva dette treet klarer å produsere! Det bugnar av svære, raude, akkurat passeleg sursøte eple, så perfekte at dei nesten ser kunstige ut. For ei glede å kunne hauste dei frå treet og vite at dei er aldeles økologiske og supersunne!

Vel inne att var eg ikkje sein om å finne fram att denne oppskrifta og bake ei herleg eplekake til kvelden.

Til slutt vil eg takke så mykje for alle dei koselege gratulasjonskommentarane på forrige innlegg, eg set stor pris på kvar einaste ein! :)

Ha ei god veke!

20 kommentarer:

  1. Hei hei! Gratulerer så mye med nytt tilskudd til familien! Ser ut som du har mange fine bøker der, og eplene ser jo skikkelig gode ut :) Ha en herlig uke! Synnøve

    SvarSlett
  2. Anne Bente10:52 p.m.

    Heisann.

    Gratulerer med den lille.
    Du er en inspirerende blogger, håper derfor du fortsett, selv om dagene blir travlere:)

    Anne

    SvarSlett
  3. Det høres ut som om du nyter dagene!;)Så herlig!Nyt dem masse!

    SvarSlett
  4. Så herlig det høres ut. Ikke minst å kose seg med amming. Det er det jeg savner mest med det å ha baby i huset. Men de tider er jo forbi her.
    Koselig å høste fra egen hage også. Har ikke epletre nå, men hadde flere før.
    Ønsker dere fortsatt lykke til og kos dere med baby i huset.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  5. Ååå no vart eg nesten misunnelig på deg! Høyres ut som de har gode dager og flott er det!
    Nydelig farge på garnet du driv og hespler opp!
    Eg ELSKER boka til Nøstebarn.Blar og blar i den!Ser ut som du harmange fine bøker liggende!
    Ha ein strålandes dag med mykje kos og tid til å strikke!

    SvarSlett
  6. Dei epla såg no berre kjempegode ut! Fortsett å nyte dagane:)Det er ei deilig tid...

    SvarSlett
  7. Anonym1:27 p.m.

    Godt å sjå at du er i aktivitet og ikkje berre er i ammetåka, men det er lov det også. :-)
    Dei epla såg nydelege ut. Kanskje det var ein sort å prøve? Har tatt litt haustferie. No skal eg rulle ut 4brød, det er leeeeenge sidan sist. I går vart det 60bollar. Så min nye induksjonsomn får prøvd seg. Nyt livet!
    mvh sig

    SvarSlett
  8. Gratulerer med den lille gutten, så godt å høre at det står bra til. Nyt dagene, de går jo så fort, men det vet du nok fra før :O) Stor klem, Guro

    SvarSlett
  9. Så kjempekjekt at du har tid til å kose deg litt! Og det er såå viktig å nyte tida no for dei veks så altfor fort...synes ikkje det er lenge sidan eg hadde ein liten baby i fanget...men det er gått over eitt år!

    Håpar inderleg du har ein liten roleg go`klump...

    Og til slutt: gratulera med vel overstått bursdag!!

    Ha ein fin dag vidare!

    SvarSlett
  10. Slike barseltid-dager er nydelige. Jeg savner dem virkelig.

    SvarSlett
  11. Sååååå kjekt det er med en ny liten en i hus. Du må virkelig nyte tiden. Jeg fikk en liten en for 7 mnd siden, og tiden har flydd buhhuuu...
    Skulle gjerne hatt alle de bøkene dine :)
    *Siv*

    SvarSlett
  12. Herleg tid du har nå med permisjon og nyfødd baby :o) gratulerer så mykje med vesleguten, forresten!!
    Nydeleg farge på hespet som du held på å nøste opp!! gler meg til å sjå kva du tryllar fram av det! Nyt dagane!!!

    SvarSlett
  13. Gratulerer med den lille- din heldiggris! Kos deg/dere masse i tiden fremover!Du har vakre innlegg, som jeg lar meg inspirere av! jeg er ny, og trener meg...

    SvarSlett
  14. så koselig!ååå...jeg savner bitte litt den tiden du har nå ja!men er nok ferdig.kos deg masse og blogg når du får tid!det er alltid så hyggelig!

    SvarSlett
  15. Gratulerer med baby i huset. tenker du har nok å holde fingrene i, og endatil har du overskudd til å strikke!

    Mmm..de eplene så friske og gode ut, nå må jeg snart få plantet meg et epletre jeg også...

    SvarSlett
  16. Har ikke sett babyen før NO...
    GRATULERE! Så god ei hand!!
    Kos deg med gullet og nyt bøkene og eplekake! Det er HAUST, men koselig tid likevel! Spesiellt når man er nybakt mamma!
    Klemmer fra Nunne.

    SvarSlett
  17. Flott innlegg...kjenner roen og gleden senker seg, når jeg leser.
    Ønsker dere gode dager vidre!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med den vesle gutten :) Kos dere masse!

    SvarSlett
  19. Hei.
    Gratulerer så mye med gutten. Har ikke vært på besøk på bloggen din på en stund. Godt når fødselen er over, og alt er vel!
    Kos dere masse med babyen!

    Flott høstutstilling har dere også laget. Det såg virkelig koselig ut.

    Klem

    SvarSlett
  20. Yum! The apples look delicious, and I love the flower in the mug.

    Ha ein fin dag...

    SvarSlett