fredag, september 12, 2008

Slow motion...

Jepp, no er det ikkje mykje fart i meg meir, gitt! Eg kjenner meg mest som ein stranda kval om dagen, men slik er det vel gjerne når ein er ei drøy veke frå termin. Men forrige fredag stramma eg meg opp og tok med mannen (som berar, så klart) på loppemarked. Hadde litt loppeabstinensar, så eg er glad eg rakk det før fødselen! :D Eg handla både eitt og anna, men har ikkje fått dokumentert så mange av funna mine, då kroppen som sagt ikkje alltid er like samarbeidsvillig. Men denne kaffikjelen var ein av tinga som vart med heim. Trur det er eit av dei finaste eksemplara eg har sett. Den har god storleik, og det kremkvite, slitne handtaket gjorde susen!

Skåla er også frå dette loppemarkedet. Kan ein eigentleg få nok skåler?

Tekstilar vart det òg ein del av. Då eg såg dette Disney-dynetrekket, tenkte eg på pyjamasbukse til storebror med det same! Han er ein skikkeeg Donald-gut, og har alltid ein stor stabel Donaldblad frå mannen sin barndom i nattbordet sitt.

Trur dette stoffet er nokre år, kanskje 20-30? Teikneseriefigurane har forandra seg ein del gjennom åra. Eg synest dei var finare før!

No ventar (nok) ein sløvekveld i sofaen, trur faktisk eg treng litt is med banan, peanøtter og sjokoladesaus, ja! :) Ha ein fin kveld de òg!

22 kommentarer:

  1. Huskar ein slik kjel frå barndommen, men huskar ikkje kven som hadde den... Den skåla er nydelig:)

    Kos deg med isen, og lykke til med den lille:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Kjempeflitt pysjamasbukse du har gitt han! Og kjelen...smask!

    Håper du får nok is med sjokoladesaus. Godsaker er viktige ;)

    Eg skal straks en snartur opp i andre etasje og pusse over gulvet til lillemalien med slipemaskin. Optimisten meg tror eg skal gjøre dette fort og greit og slippe å leie stor slipemaskin. Jaja, får nå se kanskje...

    Håper den siste ventetiden scnkoshtnå blir fin, tiltross for hvalfornemmelser (fnis), husker godt hvordan det kjennest ;) God helg!

    SvarSlett
  3. Så koseleg med sånne bestemorkanne, slik ei brukte farmor og så hadde ho nokon som var emaljerte med ein innsats i som ein hadde kaffien i. Trur eg må sjå om eg finn tak i ei av dei. Det Donaldstoffet var skikkeleg nostalgisk, var slik dei såg ut da eg var lita, og så kule pysjbukser bror fekk. Du får nyte den siste tida som stranda kval og kose deg med velfortjent kos i sofaen:-)

    SvarSlett
  4. Mye fint du har funnet :)
    Masse lykke til med tiden fremover, blir kjekt med et nytt familiemedlem!
    *Siv*

    SvarSlett
  5. jeg trodde du hadde nedkommet da det ble så stille!!!!
    all lykke til!flott bukse!jo,figurene var finere før. gutten her har gamle tom og jerry,og kanskje jeg skal sy???hmm.må nok bli venn med symaskina igjen!
    kan forresten ikke tenke meg at du er like mye hval som jeg var. gikk 20 kg på sykehuset etterpå. jeg hadde tømmerstokker til armer og bein. maaaase vann i kroppen!jaja,man glemmer fort",)

    SvarSlett
  6. Ikke værst å få med seg et loppemarked slik på tampen. Flott kjele og skål.
    Det stoffet var fint. Passer jo veldig godt til en Donaldgutt.
    Ja må jo få ønske deg lykke til. Kos deg så godt du klarer.
    Ha en riktig god helg :)

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har funnet på loppis da!!!Det blir spennende fremover....Skal følge med!!venter i spenning!

    SvarSlett
  8. I have just translated your page and now understand you will have a baby soon!

    Congratulaltions.

    Lisa
    Knitty, Vintage and Rosy

    SvarSlett
  9. Så herlige lopper, og jeg falt fullstendig for donald-stoffet!! Jeg var óg på loppemarked forrige lørdag og fant også et par dynetrekk som skal forvandles:-) I tillegg ble en 'gammel' grønn tavle med hjem, og et par andre ting også... Men jeg får jo ikke dokumentert noe som helst, for nettet faller bare ut for tida, så nå får vi se om denne kommentaren i det hele tatt blir sendt...
    Og hver gang du kommer med et nytt innlegg, tenker jeg at nå har du blitt mamma igjen!! Men så har du jo ikke det;-) Vi venter i spenning!:-)
    Kos deg med is i kveld! Du fikk meg faktisk til å huske at vi har en boks Dream-is i frysa, mintsmak med store sjokoladebiter, min absolutt favoritt (etter sjokoladeis med brownies-biter kanskje), tror jammen jeg skal hente meg en skål! Ha en super helg! Klem B:-)

    SvarSlett
  10. Ååååå, sånt kan eg like!!!
    Deilig pyamasbukse!
    No fekk eg lyst å sy!!!

    SvarSlett
  11. Där är du ju! Har tänkt så mycket på dig den här veckan, men jag får inte ens tid till att sända en sms. Upptäckte nu att jag inte varit inne på din blogg på över en vecka...saknar dig! Nu fick jag en doft av äppelkaka och interiörinspiration. Tack! Vi ber för er i dessa dagar.

    SvarSlett
  12. Rara avis5:15 p.m.

    Det hørtes utrolig godt ut med is og tilbehør...mmmm....
    Spennende at det nærmer seg nå. Snart kommer et lite nurk til verden, gleder meg til å hilse på etterhvert også.

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder, og for noen flotte ting du har fått tak i. :9 Bollen var så søt. :)

    Lykke til med det forestående!

    SvarSlett
  14. Flotte ting du har skaffa deg på loppis! Og den pysjamasbuksa var jo midt i blinken! Eg er heilt eining, synes òg Donald og Co. var finare før...

    Og den isen...mmm nett så eg skulle sagt det sjølv...

    Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  15. Så herlig og nostalgisk pysjamas du har sydd!!

    Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  16. Åhåhå....
    Så herlig pysj-bukse!
    Er de lette å sy?

    Fine loppefunn.
    Ja, bra at du steller pent med deg selv nå.
    Spare litt på kreftene til "oppgaven" skal utføres. =)
    -En velsigna fødsel, skal du ha. Det tror jeg...=)

    Fortsatt fin søndag. Klem, Kathrin.

    SvarSlett
  17. Stilige pysjamas bukser! Og klart du må ete is mad allslags godt tilbehør!
    Opp med beina og kvil deg godt no!
    Ynskjer deg Massse lukke til med fødsel! Det fins ikkje noko herlegare enn å sniffe ned i eit lite baby hovud!Heldigen deg!
    Som sagt: beina på bordet, tenn lys, strikk,et snop, kos deg og kvil deg! Samle krefter!

    SvarSlett
  18. Syns eg kjenn meg igjen...tung som ein stranda kval.... Huskar denne tida eg gjekk i vor...nøyaktig 15 dagar over termin vart det..så ventetida vart litt lenger enn forventa.
    Nyt roa, og slapp av så godt du kan.
    Tenker på deg.
    Klem

    SvarSlett
  19. P.S...glemte heilt å kommentere kor flotte ting du fann på loppemarked.
    Stoffet var veldigfint, er enig i at donaldfiigurane var finare før:)
    Klem

    SvarSlett
  20. Gratulere med overstått dag i huset! Og Guds signing over fødselen. Nyt den siste tida!
    klem frå sig

    SvarSlett
  21. HEI HEI POSIDRIV/HAUST

    Jeg er så spent på hvordan det er med deg. Lenge siden sist innlegg nå. Skjer det noe.


    Lykke til
    Klem

    SvarSlett
  22. Kjempefin pyasjamasbukse, enig i det figurene var finere før!
    ...også såååå spennende...snart termin. Godt å høre at du roer`n. Trenger det, du må fly nok etterpå!
    Gleder meg virkelig til å følge med på dette!
    Lykke til med siste innspurten!
    siste dagene kan jo bli litt slitsomme...

    SvarSlett