søndag, september 07, 2008

Himlen høg...

Nok ein herleg søndag med salt havluft i nasen. Eg vakna i dag og kjende at vi måtte ta turen til ei nydeleg strand vi veit om. Bøtter, spadar, støvlar og fotoapparat vart pakka i bilen, og vi la i veg.

Den er ikkje så stor, denne stranda, men ungane hadde nok å gjere likevel.

Dei samla daude krabbar, perlemorglinsande sniglehus og andre skattar...

...og gravde demningar (med god hjelp av mannen, som synest demningsarbeid er toppen!), medan eg fekk tid til å surre rundt og fange fine motiv med kameralinsa.

Eg er enig med Vesla; slike dagar er "snader" (snadder...)!

Denne dagen skulle ein eigentleg også ha vore på kafé, kjende eg. Skarp, frisk haustluft inviterer til mjuk jazz, varm kaffi og eit kakestykke på ein trendy og koseleg kafé. Men når det er eit stykke til næraste trendy, koselege kafé, må ein improvisere. Kaféstemning kan ein nemleg få heime i eiga stove også. Eit stykke varm eplekake (prøv denne, eg trur det er den beste eplekaka eg nokon gong har smakt!), kaffi og Renee Olstead rislande ut gjennom høgtalarane er ei god erstatning!

God søndagskveld!

20 kommentarer:

  1. Utrolig flott bilder :)
    Og den kaken tror jeg at jeg noterer meg, hurra!
    Nyt de siste timene av helg!!!
    *Siv*

    SvarSlett
  2. Det er deilig med slike dagar! Nydelege bilder:)

    SvarSlett
  3. herlige bilder!!!Det sur ut som om du har hatt en super dag!!!;)

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder!

    Skal prøve kakeoppskriften i morgen for jeg får besøk av en venninne:0)Tusen takk for tipset på musikk også,nydelig!

    Klem

    SvarSlett
  5. Skulle gjerne sittet der med litt eplekake og nytraktet kaffe, med slumremusikk i bakgrunnen ja...sukk! Ikke mye trendye kafèer her heller...hihi:) den strandturen så deilig ut. Vi fikk oss en tur i kvellingen, men det ble en heller våt affære, men vi fikk nå sjekket ut sanbankene og Glomma...som må taes bedre i øyensyn i dagslys, og uten regn...Svanene kunne vi skimte på andre siden...

    SvarSlett
  6. Så herlig med tur ved sjøen. Er alltid så koselig å være der. Eplekaka så god ut - den må jeg prøve også.
    Koselig å ha deg tilbake i blogglandia, det må jeg bare si nok en gang! :)

    SvarSlett
  7. Alt eg kan sei er: Nyt desse herlege dagar! Eg nyt det fine innlegget ditt!

    SvarSlett
  8. En slik søndag er gull verdt å oppleve.
    Det finnes ikke noe bedre enn å være ute ved vann/sjø å kose seg for så å komme hjem til litt godt å spise. Levende lys og evt varme på peisen. Jeg måtte fyre på paisen i dag i hvert fall. Begynner å bli litt kjølig her nå.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  9. Ahh...ja vi gikk motsatt vei i helgen vi...langt oppe i fjellheimen. Men det er utrolig vakkert ved havet også.

    Ha en flott dag.

    SvarSlett
  10. Nydelege bilete! Det såg ut som ein herleg dag. Og så fekk eg så utruleg lyst på kake :D

    SvarSlett
  11. Nydelege bilete! Og sååå god stemning på nederste bilete... Er kjempeglad i eplekake...så den må eg nok prøve...mmmm

    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  12. Takk for eplekakeoppskrift og for deilig musikk! Ah, det ble nesten litt cafestemning her ved tastaturet også gitt, om jeg lukker øynene og lukter på kaffekoppen :-)

    SvarSlett
  13. Me er sååå heldig om dagen! Dette været er jo .........mmmm!
    Og epplekaka! Den skal testast!;)
    Takk og takk!!!!

    SvarSlett
  14. Åh , hausten er verkeleg ei fin tid! Og ja, fjøskatalogar inneheld det utrulegaste..
    Har ein utfordring til deg på sida mi:)

    SvarSlett
  15. Trendy kafê treng ein ikkje, berre ein som har nydeleg kaffi og herlege kaker. Om dåkke ein vakker dag er innover mot Ørsta/Volda området kan eg anbefale Fugl Føniks i Ørsta, må berre opplevast. Fru Svendsen er heller ikkje å forakte, også med nydelege kaker, salatar og vafler. Ikkje akkurat Westrestandard der;-)

    SvarSlett
  16. Utruleg flotte bilder du har...kom innom bloggen din via, via og vart mektig imponert. Hit tek eg gjerne turen fleire gongar.
    Og eplekaka kan eg skrive under på er heilt fantastisk, baka den i fjor etter å ha snusa rundt på det søte liv (noko eg gjer ofte...hihi :) )og vart en suksess også her i huset. Ha en super dag vidare. :)

    SvarSlett
  17. Hei =)

    Nydelige bilder!
    Ja, cafè kan man lage hjemme!
    Vi kaller vår for "verdens beste cafè". Vi velger selv hva som skal stå på menyen. Den cafèen har garantert noe som alle liker! =)

    Ha en fin onsdag.
    Kathrin.

    SvarSlett
  18. Kom og hent noe på bloggen min:)

    SvarSlett
  19. Å så hærlig det så ut;)

    SvarSlett
  20. God helg til deg, også rapper jeg med meg litt eplekake...hihi;)

    SvarSlett