fredag, september 19, 2008

Framleis roleg...

Eg er her enno, ja. :) Og det er ikkje noko nytt på babyfronten. Eg tek framleis livet med ro, og prøvar å samle krefter til det som ligg framføre oss. Innimellom tek eg meg tid til å pusle med nokre julegåveprosjekt - i s a k t e tempo, vel å merke. Tenker at det er greit med alle julegåver som er ferdige, det er alltid kjekt å vere tidleg ute med denslags, men særleg no i år. Tippar resten av dette året kjem til å gå som ein røyk!


Kan sjølvsagt ikkje vise ferdige julegåver her på bloggen, i tilfelle nokon skulle vere innom og titte. ;) Difor tenkte eg at eg skulle la nokre flinke songfuglar få stå for fredagsunderhaldninga på bloggen min i dag. På måndag slepp nemleg Garness den nye CD'en sin. Eg hugsar desse jentene, som er tvillingar, frå dei var små, vi hadde ein skjønn kassett av dei som vi stadig høyrde på i bilen. "2 på 9 slipper lovsangen fri", heitte den. Yngste bror min trudde imidlertid den heitte "10 på halv 9", så det vart den heitande for meg. :) No er jentene vaksne, og heldigvis har dei heldt fram med å synge. Høyr berre på denne smakebiten!

God helg!

20 kommentarer:

  1. Der var du ja. Jeg var sikker på at du nå var blitt mor for 3. gang. Gleder meg til å høre gode nyheter.

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Det trudde eg og;) Har ikkje sett din kjære på nokre dagar, så no trudde eg det var noko på gong...
    Så flink du er som tenkjer på julegåver alt no...Blir alltid i siste liten med meg, ikkje lagar eg dei sjølv heller...

    SvarSlett
  3. Ja det er bare å ta livet med ro så godt en kan. Godt å få ordnet noen julegaver tidlig. Har gjort unna en del alt jeg.
    Har blitt mer glad i å gjøre litt andre ting i desember enn å drive med julegaver. Selv om jeg syns det er koselig å lage og pakke inn gaver.
    Fortsatt lykke til
    Ha ei riktig flott helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg ville bare ønske deg en kjempefin helg, og lykke til med den nært forestående fødselen:) mange klemmer fra silje.

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en riktig fin weekend jeg. Håper du og dine har det strålende. Jeg er så glad for at du stadigvekk blogger,for din blogg er bare så avslappende og herlig.Stor klem fra København

    SvarSlett
  6. Det er alltid like godt å besøke bloggen din! Herlige bilder med masse god stemning. :0)God helg og masse lykke til med det den store begivenheten. Klem fra Anita

    SvarSlett
  7. Hei hei, Haust! Der er du... og jeg som trodde at det hadde skjedd stooore ting siden sist... så stille som det har vært her hos deg en stund nå... Men ting tar tydligvis tid, og det ser ut til at du bruker ventetiden fornuftig. Jeg har ikke begynt å tenke på julen enda... men bør nok gjøre det snart... Kos deg i ventetiden.

    SvarSlett
  8. ta en titt i blogen min:)

    SvarSlett
  9. Kjempelurt å ha litt presangar klare til jul no, eg byrjar alltid med å skrive ned alt eg skal kjøpe/lage fyrst...

    Ynskjer deg masse lukke til om noko spennande skjer snart...!

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  10. jeg trodde du var fått!!!!så spennedne!!!flink du er!

    SvarSlett
  11. Den kassetten hadde jeg også da jeg var lita!
    Lykke til med det som ligger foran! Gud velsigne hele familien og den lille i magen...

    SvarSlett
  12. Ville berre kikke inn og seie tusen takk for den veldig hyggjelege kommentaren eg fekk hjå deg!! Må seie at du er faktisk grunnen til at eg byrja å blogge...berre så du veit det!

    Alltid kjekt å kikke inn her! Håpar du held ut sjølv med ein baby i hus snart...

    Spennande tider for deg frammover...

    SvarSlett
  13. Krysser fingrene for deg...og venter på baby-bilder;)
    men fornuftig som du er, ta det med ro...ingen stress...du får jo litt annet å henge fingrene i når babyen kommer;)

    Julegaver, ja...kanskje det var en god idè...

    Lykke til og ha en god uke!

    smil Torunn

    SvarSlett
  14. Hei ville berre innom og helse på! Håpar du kanskje har fått møte nurket no!?
    Ååå, håpar det!Og som Noralill seier, du var ein av dei fyrste bloggene eg las(du og Feen)so tusen takk for all den fantastiske inspirasjonen du har sådd!
    Ynskjer deg ei fabelaktig veke!

    SvarSlett
  15. Lykke til! Hvis det ikke har skjedd alt, da! :)

    SvarSlett
  16. Tenkte jeg skulle innom for å sjekke hvordan det gikk med bebisen i magen...hihi, og så svarte du på innlegget:) Er det lenge igjen eller, eller er du dagsventende? tenker det er spennende for store og små;) Masse lyykke til:)

    SvarSlett
  17. Lykke lykke til...Eg tenker stadig på deg.Håpar alt kjem til å gå bra under fødselen og vidare. Håpa du slipp å oppleve fødselen slik eg desverre måtte. Ønska deg alt godt.
    Venter spennt på å høre kor alt går og at alt er bra med lisje nurket. Spennande :)Ta det med ro og slapp godt av.
    Klem

    SvarSlett
  18. Koselig å kikke innom hos deg.
    Spennende å snart få lese nytt om den nye verdensborgeren.
    Lykke til med det fårestående.
    Herren velsigne deg og familien din.

    SvarSlett
  19. Håper at du er blitt mor for tredje gang nå.
    Håper at alt er bra med dere alle.
    Har en hilsen til deg på bloggen min.
    Ha det riktig godt :)

    SvarSlett
  20. Nå er jeg spent...har det skjedd et under????
    Lykke til:))

    SvarSlett