lørdag, august 09, 2008

Lunt til babyen

Eg er skikkeleg i siget no, og har fått gjort ferdig både eitt og anna til babyen vår. Vognteppet har for så vidt vore ferdig ei stund, men det trengte ein liten vask for å få friska det opp og jamna det ut. No er det heilt klart, og her heng det på veterankøyretøyet vårt! :) Denne vogna brukte dei to yngste brødrene mine då dei var små, og vi har brukt den mykje til våre, når vi berre treng ei lett trille på tur. Til slutt var trekket så utslete at det rett og slett gjekk i oppløysing. Eg vil gjerne bruke vogna meir, eg, så eg kjøpte brun cordfløyel, klipte opp det gamle trekket og brukte det som mal for eit nytt. No er vogna (eller skranglevogna som vi kallar den) klar for enda fleire trilleturar i framtida.

Stripejakka vart også ferdig, den fekk perlemorknappar.

Denne manglar berre knappane, eg må gjere eit djupdykk i knappesamlinga og sjå om eg finn noko som passar.

Ha ein god laurdag!

10 kommentarer:

  1. Så nydelig ting, og sånn type vogn hadde heg til eldstemann:)

    Spennende tid du går i møte, men åh så deilig...
    Nå skal jeg endelig få et slikt tørkestativ som du har ute. Bildet ditt har brent seg inn i hukommelsen, og nå skal mannen snekre et...gleder meg:)

    SvarSlett
  2. Du er virkelig i siget, ja! Kan det ha noe med "nesting" å gjøre, som engelskmennene kaller det...gjøre seg klar liksom!! Det er en fantastisk gave å få bli mamma igjen! Litt misunnelig....nei jeg er jo heldig! Har fått mine fire!

    ha en finfin lørdag :)

    SvarSlett
  3. Anonym3:18 p.m.

    Hei hei!
    Sånn vogn har brødrene mine sittet i også. Men den hadde oransj og brunt trekk!!! Skikkelig 70 tall! Vi har mange søte bilder av oss selv på trilleturer da vi var små.
    Nydelig jakker du har laget også, du er heldig som har en baby snart:-)
    Lev vel!
    Mvh Siv/vestfold

    SvarSlett
  4. Så fine jakker du har strikket.
    Vi hadde ei slik vogn til våre to som vi kjøpte brukt. Måtte også skifte trekk. Det var oransje tror jeg. Jeg hadde nok mer lyst på en annen farge, så det ble grønt. med en applikert figur på.
    Det var ei god vogn. Solgte den videre også.
    Ha en riktig flott lørdagskveld og en god søndag :)

    SvarSlett
  5. ElinPelin6:09 p.m.

    De jakkene ble kjempefine. Og vognteppet ble også nydelig. Flotte farger ;-)

    SvarSlett
  6. Anne Bente6:50 p.m.

    Berre eg kunne ha vore halvparten så kreativ som deg!!!
    Lykke til med den lille spiren!!

    SvarSlett
  7. Så utrolig mye fint du lager, blir skikkelig imponert :)
    Det var jo kjempelurt å skifte "innmat" i vognen, ble nesten som ny. Man må verne om sine favoritt ting...
    regner med at du kanskje venter en gutt når jeg ser fargene på vognteppet...
    Riktig lykke til
    Hls
    Siv

    SvarSlett
  8. Hei hei! Takk for kommentar hos meg :) Så koselig blogg du har, og vognteppet er helt nydelig, likte veldig godt fargene på det. Har heklet flere lignende selv, i forskjellige farger og kombinasjoner, til venninner som får babyer i hytt og gevær ;) Vogna er helt lik den lillebroren min hadde på tidlig 80-tallet, kjempekul! Den hadde blått og odt trekk. God idé å bytte trekk på den :) Fortsatt god helg til deg! Synnøve

    SvarSlett
  9. Imponert over fornyingen av trillen! - nydelige babytrøyer!

    SvarSlett
  10. Åh, så utruleg flott vogna vart - og desse strikketinga er jo heilt perfekte til eit nytt, lite menneske. Vi hadde den nedste som hentesett til begge gutane våre! Lukke til med dei siste vekene, og med det store som skal skje! :-)

    SvarSlett