fredag, august 22, 2008

Ein pust i bakken

Vi har vore travelt opptekne dei siste dagane, mellom anna med skulestart for den ferske 1. klassingen vår. Skulestarten har gått bra, og storebror ser ut til å finne seg fint til rette på skulen. Mor sjølv synest det er rart kor fort tida har gått! Var ikkje den store guten vår nettopp ein liten baby?

No som skuleåret er i gong, får eg nokre timar for meg sjølv dei tre dagane i veka Vesla er i barnehage. Det gjer godt! Eit nytt interiørblad og strikketøy i eit stilt hus gir kvile for kropp og sjel. Akkurat no er eg i gong med tredje forsøk på Cobblestone-gensar til mannen. Hadde eigentleg planlagt å strikke den i Smart Tweed, men etter å ha starta opp med garn frå to forskjellige parti og berre hatt kluss med snodig tvinn på tråden, valgte eg å strikke den i vanleg Smart. Så langt ser alt bra ut - heldigvis!

Snart er det på tide å kome seg opp av sofaen for å hente skuleguten, ha ei god helg, alle saman!

10 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert bilde Posidriv!
    Stylinga di er så inspirerende.

    Godt med litt kvalitetstid for seg selv, og du har funnet den perfekte oppskrift. Ha en deilig weekend!

    Klem Aina

    SvarSlett
  2. Anonym3:10 p.m.

    Så godt at storebror ser ut til å trivast på skulen. Litt tid for seg sjølv er sunt både for ein sjølv og dei ein bor i hus med. Ha ei flott helg! mvh sig

    SvarSlett
  3. samme her som hos deg,gikk bra med skolestart. og hvor tiden er blitt av,ja det kan man undre seg over.flott bilde;)genseren ser ut til å bli flott!god helg!

    SvarSlett
  4. Det er godt med slike stunder for seg sjølv av og til:)Eg lurer også på kvar tida blir av... Eldstejenta vår byrja på ungdomsskulen på onsdag. Ho kom heim med eit stort smil, så det ser ut til å gå bra. Er nok verst for mor...

    SvarSlett
  5. så stilig klesklemme ipå bildet under...
    ja godt å komme i gang med rutiner,
    og deilig at fine-været varer...
    ha en koselig kveld med strikketøyet ditt~

    SvarSlett
  6. Så spennande med skulestart for eldsteguten :o) supert at han trivst!
    cobblestone har eg lenge tenkt på å strikke, men har liksom aldri komme så langt..men lekker er den iallefall!
    Ønsker deg ei strålande flott helg :o)

    SvarSlett
  7. Herlig bilde! Sier som Aina, stylinga di er bare så bra! Finner alltid inspirasjon og ro hos deg.

    Gratulerer med skolegutt!

    SvarSlett
  8. Hei på deg! Nå har jeg regnet og sett på kalenderen , var red jeg ikke skulle nå inn til deg før baby ankomst.
    Me det er vel noen dager igjen,er det ikke?
    Så spennende. Husker selv at det var herlig med et pusterom da prinsessen begynte i barnehage. Men jeg var førstenmann som hentet i barnehagen, hihi.
    Overgang med skolebarn. På mange måter krever det mer, spesielt i første klasse.Godt at han trives. Nå er yngstemann her i 4 klasse og dagene fortoner seg mye enklere...klarer mer selv, og alle klærne kommer hjem igjen he he
    Ha det fint!
    Klem

    SvarSlett
  9. Ser ut til å være en god start på Cobblestone genseren du strikker. Jeg strikker en også. Begynt på ermet.
    Høres godt ut med ro i heimen noen timer hver uke.

    SvarSlett