fredag, juli 11, 2008

Travel, men fin...

I dag har det vore ein hektisk dag her i huset. Vi har vore og henta oss jordbær til årets produksjon av rørt jordbærsylte, og eg har renska bær, rørt og frose ned. Ein må ha litt viljestyrke for å unngå å jafse i seg til ein får mageverk, når ein sit med nasen ned i slike store, raude, saftige bær...!

Husbonden har ferie og har brukt dagen til å legge belegningsstein på uteplassen vår. Grunnarbeidet vart gjort i fjor, men det er først no vi nærmar oss slutten. Neste steg er å setje opp ein levegg, slik at plassen vert skjerma og koseleg. Eg gler meg SLIK til å plassere sitjegruppe og krukker med planter her! Og eg er utruleg fornøgd med belegningssteinen, eg trur dette vert skikkeleg bra! Godt jobba, husbond! :D

Storebror har vore travelt opptatt med å hjelpe pappa, han er straks på pletten når det er arbeid som skal gjerast ute! Frykteleg spanande og kjekt å få hjelpe til.

Vesla var meir oppteken på interiørfronten. Eg fekk beskjed om å kome og sjå kva ho hadde gjort på rommet sitt, og då måtte eg berre fram med fotoapparatet igjen! Sjå kor fint ho har pynta med blomster over senga si! :)

Etter ein slik anstrengande dag er det klart ein må kose seg litt. Vafler, is og jordbær smakte fortreffeleg i vinterhagen.

Til slutt må eg reklamere for ein splitter ny blogg. Ei veninne av meg har begynt å blogge, fantastisk kjekt, synest eg! Du finn ho her.

9 kommentarer:

  1. Så fine sommerbilder. :) Jordbær er jo så deilig med sukker og fløte på. Steinene husbonden har lagt ser virkelig flotte ut, kan tenke meg det blir fint med krukker og diverse pynt der, ja. :) Gleder meg til å se videre.

    Ser at vesla er blitt opptatt av interiør, ikke så rart, vel? ;) Fint var det, og fortjente en plass i bloggen til mamman. :)

    Skal se på venninna di sin blogg nå.

    SvarSlett
  2. Ååååååh, så deilig det ser ut med vafler, krem og jordbær:-D Vesla har pynta så fint atte, så herleg når dei er i den alderen der dei får sånne artige idear. Er det tape ho har brukt til å feste blomane med? Ha ein fortsatt fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. Så deilig med jordbær å is og vafler!!
    Nam, nam.
    Så flott vesla har pyntet. Har noe der å bygge på ;-)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  4. Dette må vi også gjøre snart.
    Kjøpe jordbær og lage til deilig sylte til vinteren!

    Flott arbeid av mannen din. Min mann driver også med steinlegging og litt muring for tiden. Kjekt med handy-man!

    Og de vaflene med tilbehør ser jo kjempedeilige ut!!!

    SvarSlett
  5. Tack för marknadsföringen;0) Blir helt imponerad över vad du orkar med om dagarna! Och så bra det är när barnen får vara aktiva och hjälpa till på det de vill och har talent för. Den ska jag jobba vidare med...

    SvarSlett
  6. Nydelege bilete av jordbær! Minner meg på at eg må sikkert skunde meg å få tak i bær til årets syltetøy... Kjempefint med slik belegningsstein! Gledar meg til å sjå det ferdige resultatet...

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  7. Hei:) Det så nydelig ut! Og så flink dattera di hadde vært til å pynte opp! Hun har nok lært det av mor:) Kjøpte du jordbærene i kurver, eller plukket dere selv? Jeg har så lyst til å sylte før vi reiser på ferie, men her koster kurvene fortsatt mellom 25 og 30 kr, litt dyrt. Var innom en gård for å kjøpe i dag, og der var det forhåndsbestilt fram til mandag! Hjelp...:) Kanskje jeg bare må punge ut.. Ha en FLOTT helg! klem fra silje.

    SvarSlett
  8. MMmmm.... herlig!
    Sikker på at den uteplassen blir nydelig.
    Var innom bloggen som du tipset om. Hun har lysthus!!! Åååå, som jeg ønsker meg mitt eget glasshus. =) Har tegnet et, i forbindelse med vår garasje, som fortsatt bare er på tegnings-stadeiet. =) planer og drømmer skal man ha! God helg.

    SvarSlett
  9. Anonym2:30 p.m.

    Så flinke barn du har! Jenta di hadde pynta så fint! God helg.
    Mvh Siv i vestfold

    SvarSlett