lørdag, juli 05, 2008

Puh...

Det er varmt! No ser temperaturen ut til å gått ned litt, men eg har nesten smelta siste dagane, med stor mage og 30 grader ute. Eg har stort sett halde meg i skuggen, gjerne i hengekøya! Mange av måltida har vi inntatt under plommetreet, som har vokse seg nokså stort sidan vi flytta hit.

Her eine dagen prøvde eg ut ei oppskrift som viste seg å vere ein suksess når ein plutseleg får lyst på noko anna enn brødskiver til formiddagsmaten og ikkje har tid til gjærbakst. Grove muffins! Dei vart slengt ihop i ein fei, og smakte nydeleg med rørt jordbærsylte. Oppskrifta fann eg i denne boka.

5 kommentarer:

  1. Ja det er ikke bare, bare med stor mage og så mange varmegrader. Ikke værst at du orker å bake.
    Lykke til videre og ha en velsignet søndag :)

    SvarSlett
  2. De muffinsene så kjempegode ut! Nydelige bilder (¨,)

    SvarSlett
  3. Muffinsene var virkelig en god idè, syns de så kjempegode ut. Så deilig å spise under plommetreet, herlige sommerbilder! :)

    SvarSlett
  4. Aaaa,Her var det skikkelg somarstemning!
    Å liggje i hengekøye og ete gode muffins høyre nydelig ut!
    Eg hugsar følelsen av å vera høggravid i varmen ja..ikkje berre berre.
    Hugs, opp med føtene og kvil kvil kvil!

    Fortsatt g od helg!

    SvarSlett
  5. Så deilig det så ut under plommetreet. De muffinsene var jo kjempe lure!! Men jeg misunner deg ikke den store magen, jeg er glad for at min er borte ihvertfall :)

    SvarSlett