tirsdag, juli 22, 2008

Kveldsmat

I går kom eg, via ein kommentar i bloggen min, over ein blogg som var ny for meg; Ingvild liker matblogging. Ingvild skriv om mat, og eg vert inspirert! I dag såg eg at ho hadde lagt ut oppskrift på gulrotrundstykke, og desse laga eg til kveldsmat i dag. Med kvitost og paprika på, eit glas melk og ein kopp te til smakte det reint fortreffeleg! Teen må eg forresten også anbefale. No når eg er gravid bør eg helst ikkje ha i meg for mykje koffein. London Fruit and Herb Tea frå helsekosten er koffeinfri og passar bra i så måte. Smakar godt gjer den også, og eg kan gje den til ungane, som er kjempeglade i te, utan å få dårleg samvit. Det var dagens reklame! ;)

No er eg god og mett og tar strikkepinnane fatt!

9 kommentarer:

  1. De rundstykkene hørtes gode ut. Kanskje en får prøve de en gang.
    Den teen har jeg drukket ei stund. Klarer nesten ikke å drikke annen te. Den er veldig god.
    Så den kan virkelig anbefales.
    Lykke til med strikkingen din.
    Ha en riktig god natt :)

    SvarSlett
  2. Åhh guri, kjenner meg igjen. Bestandig når jeg blogger kommer jeg innom sider med de nydeligste retter, så sitter jeg her da sulten og har lyst på jordbær, bringebær og og og... alle paiene som hører til... sukk. Jaja, blir en gulost skive på meg til kvelds.Koselig med strikkearbeid, men her broderes det, iallefall sånn innimellom.
    Ha en flott uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nam, nam, de rundstykkene så kjempegode ut! Fikk lyst på jeg også, sulten som jeg er i skrivende stund. :)

    Flott det bildet av strikkinga di, liker så godt slike hverdagslige bilder, du lager så god stemning.

    SvarSlett
  4. Så lekkert, takk for reklamen!;)

    SvarSlett
  5. Yes! Mat är gott, så nu fick jag inspiration på den fronten också. Har redan skickat iväg man och barn på inköpsrunda! Kom också på att jag lovat dig några örter, och de kan avhämtas när som helst, eller leveras vid dörren - som du vill!

    SvarSlett
  6. NAM!! nå ble jeg inspirert. Blir vel rundtykker til frokost i morgen.
    Takk for tipset.

    SvarSlett
  7. Hørtes godt ut.
    Får kikke innom matbloggen og hente litt inspirasjon jeg også.
    London-teen er kjempegod. Her i huset er den populær hos ungene. Den kan med fordel drikkes som iste også. Guttene mine liker det ekstra godt. =)
    Og det beste: man får sove godt, etter en tekopp sent på kvelden.

    Ser lekkert ut, strikketøyet ditt.

    =) Vi "sees"

    SvarSlett
  8. Koser meg med bloggen din, den er fast "stoppested" under den daglige tekosen om kvelden:0)Skal prøve gulerotrundstykkene i morgen, hørtes så godt ut med te og rundtykker(nam-nam).

    Kveldshilsen fra Vibeke.

    SvarSlett
  9. Hei, Posidriv, så hyggelig at du har begynt å blogge igjen. Jeg oppdaget det ikke før i dag, jeg.
    Du har vært savnet :)

    SvarSlett