mandag, juli 07, 2008

Eplekasser med nytt innhald

I dag var vi på ettermiddagskaffi hos foreldra mine, og der plukka vi opp nokre gamle eplekasser dei hadde henta til oss hos tanta og onkelen til pappa. No har dei blitt støvsugd, vaska og fylt med nytt innhald. Nokre av dei skal brukast til sko, resten har blitt bokhylle til nokre av barnebøkene på stova. Barnebøkene har vore litt dårleg organisert den siste tida, vi har hatt for mange bøker stappa inn i eit altfor lite skap. Det har dessverre ført til at dei har blitt mindre lest, det har rett og slett ikkje vore freistande for ungane å leite etter ei interessant bok. Det håper eg det skal bli ei forandring på no.

Eit utval bøker og blad skal framleis få ligge i ei korg framfor varmepumpa i gangen. Det er nemleg fast tilhaldsstad for ungane med det same dei står opp om morgonen, koseleg og varmt, med noko å lese i. Det gir oss vaksne nokre ekstra, verdifulle minutt før vi må stå opp! :)

Eg har trua på at det er viktig for barn å lese og bli lest for, og håper å kunne gi dei gode leseopplevingar og lesevanar gjennom oppveksten. Ei slik opprydding i bøkene gjer dermed utruleg godt for samvitet mitt - og gir også plass til nye, spanande bøker. *ilar til bruktbutikken*

Biblioteket er heller ikkje dumt! Vi var der i dag, og no skal eg svinge meg og pakke ihop støvsugar og vaskefille og kose meg med ei god bok sjølv.

14 kommentarer:

  1. Det ble kjempekoselig! Og så praktisk da:) også tar du så nydelige bilder! klem fra silje.

    SvarSlett
  2. Books, flowers, wood... Everything I love.

    SvarSlett
  3. Å så stilig med eplekasser til bokhylle. Det var kjempe fint. Helt enig i viktigheten av at barn får et godt forhold til bøker og lesing. Et godt grunnlag for resten av livet.

    Ellers må jeg si at den sofaen du hadde fått skaffet deg, som du viste i et tidligere innlegg var bare helt nyydelig! Så heldig du var.
    God sommer til deg også :)

    SvarSlett
  4. Jeg fulgte med bloggen din før du la den ned forrige gang, og ble veldig glad da du begynte og blogge igjen.

    Synes alt hjemme hos deg ser så nydelig ut. Så stilrent og fint. *sukk* Er som om bildene er tatt ut fra en interiørkatalog.

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott det ble! Smart og lekker, det liker vi:)

    SvarSlett
  6. Så fint det ble. Ja du kan kunsten å bruke enkle midler på en måte som gjør at det ser flott ut. Har noen kasser på vent på Jæren. Håper jeg får med meg noen av de oppover når vi skal dit om etpar uker.
    Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til enda, Men det er mange muligheter.
    Såg godt ut med kaker. Tror jeg må bake bananmuffins i dag. Har noen bananaer som enten må brukes eller kastes. Så da prøver en å få brukt de.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  7. Så fine kasser du har fått! Det ble skikkelig fint:)
    Jeg tenker som deg når det gjelder barn og bøker. Har så gode minner fra barndommen selv, og viderefører det til jentene mine.

    Ha en fin dag!

    Karianne

    SvarSlett
  8. Veldig lurt å bruke eplekassar slik! Bøkene til veslemor her er foreløpig ikkje så mange, men eg ser det er lettara at ho blar i dei om dei ligg litt utanom leikekassa og litt samla. Skal jammen ut å sjå kva eg finn...kanskje svigermor har noko på lur??..hihi

    SvarSlett
  9. oi, så koselig blogg! her har jeg ikke vært før.
    klem fra kari på smøla.

    SvarSlett
  10. Åh, så koselig! Jeg elsker gjenbruk...og bøker!

    Dette ga gode minner, jeg hadde faktisk sånne kasser med barnbøker - da gutta var små - jeg også.

    Ser veldig koselig ut;)
    smil Torunn

    SvarSlett
  11. Så koselig det bel med de gamle kassene,,,,,du kan det der med å lage stemning.
    Anne

    SvarSlett
  12. Å så fint dette blei!! Ikkje dumt å bruke eplekasser slik. Hadde eg bare fått tak i nokre....

    Ellers var det så koseleg det innlegget nedenfor også...drømmer meg bort når eg er innom bloggen din. du lagar det så stemningsfyllt.

    Nyt sommaren vidare og kos deg!!
    Klem

    SvarSlett
  13. Eplekassene var en utrolig fin idè som jeg nesten må få lov å stjele en dag :) Likte den rustikke følelsen det ga... kanskje dette ville cært en fin måte å oppbevare kokebøkene på... hmmm....

    Flott blogg ud har, koste meg veldig her!

    SvarSlett
  14. du har så mye fint å vise....
    tror eg må linke deg ;O)
    klemmer ~~~

    SvarSlett