tirsdag, juni 24, 2008

Til den lille...

Ikkje det at vi er nøydd å skaffe så mykje nytt til babyen vår som skal kome i haust. Med ein gut og ei jente frå før, har vi forsåvidt det meste som trengst. Likevel er det kjekt å lage litt nytt i alle fall. Eit nytt og nuppefritt vognteppe er ikkje så dumt å ha, og no om dagen kosar eg meg med å hekle bestemorruter i mørk brun, lyseblå og offwhite babyull. Vi veit ikkje om det er ei jente eller ein gut som sparkar i magen min, men på eit vognteppe fungerer denne fargekombinasjonen fint til begge kjønn, synest eg. Dessutan vil det passe fint til den mørkeblå vogna vår. Å, som eg gler meg til å trille baby igjen! :)

18 kommentarer:

  1. Så fine farger! Har du oppskriften på teppet tilgjengelig på nett? Veldig koselig at du er tilbake og blogger igjen!

    SvarSlett
  2. Takk! :)

    Eg heklar utan mønster, men det ligg mønster på eit liknande teppe her:
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=24&lang=no

    SvarSlett
  3. Hm - linken vart for lang og forsvann ut i høgre marg, men gå inn på garnstudio.com og finn teppet i babydrops 14 under "oppskrifter". :)

    SvarSlett
  4. Gratulera så masse med svangerskapet! Det vert spennande!

    Skikkeleg koseleg at du er tilbake på bloggen att! Har lese gjennom det du har skrive og eg ser du er like glad (gal) etter roser som eg...hihi Når du skriv at namnet på rosehekken din er maiden`s blush så kom eg på at DET er namnet på den nye rosa eg har planta nyleg...(takk). Den har nydelege roser (som er bilete av inne på bloggen min). Fine fargar på hekleteppet du lagar...

    Ha ei fin veke vidare!

    SvarSlett
  5. Så koseleg å hekle til kommande baby. Eg er jo litt misunneleg på deg som starter på an med ny baby. Veslefeen har allereie blitt så store. Men eg kjenner samtidig at det er knallgodt å komme i sving på jobben også, å høyre på høg musikk i bilen til og frå jobb osv osv :) Ha ein finfin dag!

    SvarSlett
  6. Koslig teppe!
    Minner meg på at jeg har ca-50 ruyer liggende jeg og, men er ikke halvveis ennå til koseteppe!!

    Har kjøpt knotter til containerkommodefunnet mitt i dag!gleder meg til å male kommoden og skru dem på!

    Ha en flott vestlandsdag!

    SvarSlett
  7. Det var kjempekoselige farger! Passer utmerket godt til begge kjønn :0) Det er koselig da å drive med litt puslerier til ny baby, selv om man kanskje ikke trenger så mye.
    Ha en fortsatt fin dag!!

    SvarSlett
  8. Det teppet blir nok kjempefint!!
    Hvor har du oppskrifta fra?
    Jeg kunne tenkt meg å lage et pledd i sånne bestemorsruter...
    :-)

    SvarSlett
  9. Nydelig blir det!! Jeg skal montere mitt 3. nå i feiren! Nydelige roser i forrige innlegg! har selv helt dilla på roser om dagen og vil bare ha flere nye hver gang jeg er på hagesenteret! Men det er vel ikke den verste dillen en kan ha;o) Kos deg med rosene og lappene!

    SvarSlett
  10. Nydeleg fargekombinasjon! Eg trur aldri eg vert lei av dei fargane!:)
    Kanhende eg må prøve meg på slike ruter ein dag! Det ser så kjekt ut!

    Regnjakkane til jentene kjøpte eg 16 mai i fjor-Katvig. Eg syns dei var grusomt dyre, men eg har ikkje angra ein dag! Vestlandsbunad! Og med flees som kan takast ut er dei perfekte sumar som vinter! Og dei kan gå i arv!:)
    God veke vidare!!!

    SvarSlett
  11. nå ble jeg glad for jeg trodde jo du hadde sluttet- også oppdaget jeg at det hadde du ikke!
    Fin sofa!!

    SvarSlett
  12. Så koselig at du er tilbake!!!
    Og for en fin tid du går i møte- med ny baby og all gleden som følger med det. Jeg er glad du er tilbake i bloggland:-)
    Mvh Malin/
    http://knitgirlinorway.blogdrive.com/

    SvarSlett
  13. Hei, så kjekt at du er igang igjen med blogging. Så spennande det blir med ein ny liten nusselig baby i huset. Fekk sjølv nr. 3 for 1 1/2. år sidan. Tida du er inne i no er jo kjempe-spennande med planlegging til babyen kommer, både for foreldre og søsken. Nyt tida. Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  14. HEI OG HOPP MIN VENN !

    Var innom Line og der så jeg nemlig en ommentar fra deg :) Fikk et lite håp om at du var tilbake igjen , og sååååå glad jeg ble nå!!
    Godt å se de deilige og sjelegode bildene dine igjen . Fjernet deg heller aldri fra link listen min , da jeg håpte p at engang var du tilbake , hihi!

    Uansett , her var om vanlig masse flott! Og så koslig historie om den sofaen , og den så riktig flott ut også!

    Teppet er vakkert!

    Lykke til med mage og forberedelser , klem fra A

    SvarSlett
  15. wobs! Der var eg igjen! tittar innom;)

    SvarSlett
  16. Hei Posidriv!!!
    Så koselig overaskelse at du er tilbake!!
    Tenkte faktisk på deg her en dag, og lurte på kva du gjore på for tida...Så er du her igjen!!! Riktig koselig!!!

    Tusen takk for hyggelig helsing eg fikk. Og Gratulerer med at det er en liten på vei. Så koselig!!
    Eg visste heller ikkje kva det vart når eg var gravid. Er litt gammeldags og vil ha det på gamle måten.... Men følte ganske på meg at det blei ein gut :)

    Nå skal eg legge til bloggen din igjen og kjike innom deg ofte. Ser at du har lagt inn mange koselige innlegg med flotte bilder. Ha en fin kveld!!.
    Klem

    SvarSlett
  17. Så nydelig teppe! Det minnet meg på at jeg kjøpte meg en lær-å-hekle-bok inspirert av dine nydelige små luer her i vinter. Vel det har ikke blitt så mye som en bestemorrute ennå, men kanskje når høsten kommer?

    Nydelige roser du har, jeg er litt misunnelig på dere som har godt klima for roser, her er de litt vanskelige å få til. Men peoner har jeg :-)

    Så hyggelig at du er tilbake igjen, jeg legger deg på plass på lista igjen!

    SvarSlett
  18. sååå spennande med en ny baby...
    gratulerer må eg sei!
    skjønnt med oldemor-ruter...
    kjekk og fin blogg du har!~~

    SvarSlett