søndag, juni 22, 2008

Jau, altså...

Eg tyt stadig om rosene mine. Dei som ikkje likar rosene får knipe att augene. ;) Sidan vi flytta inn i huset vårt for snart 4 1/2 år sidan, har eg planta nokre rosebusker. 'Louise Odier', 'New Dawn', ei gamal kvit prestegardsrose som eg har "arva" og 'Hurdalsrosa'. I fjor haust smelte vi til og kjøpte 20 eksemplar av 'Maiden's Blush', som skal verte ein vidunderleg, duftande rosehekk mot hovudvegen når den berre får vekse seg til. Alle plantene i hekken har overlevd vinteren og har massevis av knoppar. Foreløpig er den berre 30-40 cm høg, men den ser ut til å ha sett inn turboen, så eg håper den snart vil skjerme hagen for innsyn frå den kanten.

I forgårs var eg ein tur innom Plantasjen for å sjå etter ein geranium. Eg kom visst ut att utan geranium, men med roser. Kven kan vel stå imot når dei freistar med Austin-rosa 'Heritage', klatraren 'Lykkefund' og 'Mary Rose'? Ikkje eg, i alle fall! Og fleire sortar skal det vel bli etterkvart, tenker eg, www.rosaroyse.no har litt av kvart å velgje i!

Medan eg ventar på at ferskingane skal vekse seg til, nyt eg dei godt vaksne eksemplara og frydar meg over å kunne klippe roser i eigen hage. Det er kvardagsluksus!

9 kommentarer:

  1. Anne Bente8:17 p.m.

    La igjen en liten kommentar på det første innlegget ditt etter pausen. Vet ikke om du går tilbake og leser gamle innlegg.. men jeg er glad du er tilbake:)

    Anne Bente

    SvarSlett
  2. Nydelige rosebilder!! Heldige du som kan plukke av hagens overskuddslager. Jeg har så ny hage, at her må de få spinkle vekstene jeg har få stå i fred :-)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker også roserne i min have og lige nu er der så mange forskellige, der blomstre, så jeg kan plukke buketter ind hver eneste dag.

    Jeg har også en Mary Rose, den er vidunderlig!

    Jeg må vist hellere snart ha' kameraet med derud :-)

    Ha' en dejlig søndag aften...

    SvarSlett
  4. Flott med roser. Har bare ei hurdalsrose, tror jeg det er. Har prøvd med andre men de overlevde ikke vinteren. Litt for kaldt her på indre østlandet. Og så er ikke jeg noe flinkt hagemenneske, har kanskje litt å si det også. Men jeg har bare innsett det at jeg ikke kan vær flink til alt. Så da satser vi på en enkel hage.
    Kos deg i hagen din. Jeg koser meg veldig med å se på bilder fra andres flotte hager.
    Ha ei nydelig uke :)

    SvarSlett
  5. Nydelige roser! Jeg plantet etpar stykker ifjor, markdekkende til et bed vi holder på å lage, og to New Dawn. Var en tur på Plantasjen idag jeg og men syns de har lite utvalg her. Fant en markdekker som het Lavender Dream som såveldig fin ut, også kjøpte jeg en Fairy og en Austin-rose, det var "ta 3 betal for 2" så jeg var igrunn godt fornøyd..

    Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg! Ønsker deg en ny fin uke!

    SvarSlett
  6. Herrrlig!!
    har bare et stort steinbed vi, men kniper nyperose stadig vekk i offentlige rom..les garvplasser o.l

    Flott stemning i heimen!

    FRed over ny uke!!

    SvarSlett
  7. Å så flotte roser!
    Og så moro at du har begynt å blogge igjen! Jeg tror ikke at jeg har kommentert på bloggen din før, men jeg har lest den i lang tid! Du tar utrolig flotte bilder, og strikke, sy og alle de andre hobbyprosjektene dine er til stor inspirasjon! Tusen takk for at du er tilbake, og lykke til med svangerskapet!
    Klem!

    SvarSlett
  8. Ser at du koser deg masse! Herlige roser i den flotte kurven. :)

    SvarSlett
  9. Jeg elsker å høre om rosene dine! Bare fortsett! :-D

    SvarSlett