fredag, juni 20, 2008

Ingen sofa frå Ikea...

I fleire år har eg vore på jakt etter ny sofa til stova vår. Eg var ikkje fornøgd med fargen på sofaen vi kjøpte då vi var nygifte, og har styra og stella med diverse laken- og teppeanordningar for å skjule elendigheita. Det har forsåvidt fungert greit, men det er litt slitsomt å måtte "reie opp" sofaen kvar gong nokon har brukt den! Ein Ektorp frå Ikea har stått på ønskelista, men det har aldri vorte anledning til å få ein slik i hus, då næraste Ikea er temmeleg langt unna.

Innimellom er ein heldig. Eg kjenner ei koseleg svensk dame, M, som bur her i bygda, og første gong eg besøkte henne la eg merke til den nydelege sofaen hennar. Den var arvegods, ho hadde den etter farmor si. Ein liknande sofa kunne eg verkeleg ha tenkt meg, tenkte eg. Tidlegare i år fortalde M at no hadde ho levert sofaen sin til ein gjenbruktbutikk. Eg tenkte i mitt stille sinn at dette var sørgelege greier, men rekna med at det flotte møbelet sannsynlevis alt var solgt. Nokre månader seinare viste det seg imidlertid at ingen hadde kjøpt sofaen, og personalet i butikken såg seg nøydd til kassere den. Heldigvis vart den berga av ein kjenning - og for å gjere ei lang og innvikla historie kort - sofaen havna underleg nok, og heldigvis, i vår stove!

Til sofaen høyrde også ein lenestol, som eg også fekk. :)

Og når eg hadde fått så fint nytt møblement, måtte eg sy eit par nye puter som stod i stil. Eg sydde to puter i lin, med blonder og gamle bilete som eg strauk på kvitt linstoff.

Bileta vart henta frå eit gamalt familiealbum som eg var så heldig å få av ei anna veninne i fjor sommar. Dette er med andre ord sannsynlegvis eit fotografi av ein eller annan slektning av denne venninna. Tusen takk, L!

Avsluttar dagens innlegg med roser. Fortsatt duftar dei i stova vår, og enno er vi berre tidleg i rosesesongen! *hurra!* Desse eksemplara, som flyt i ei skål med vatn, er Louise Odier og New Dawn.

12 kommentarer:

  1. Det var en kjempefin sofa, med en ganske utrolig historie! Det var nok absolutt meningen at den skulle hjem til der:)

    Hilsen fra
    Karianne

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fin historie om den fine sofaen!
    Det er litt mer sjarmerende å fortelle enn " vi kjøpte den på Ikea"...
    Den dåpsjakken var supersøt!

    Siri:)

    SvarSlett
  3. Anonym3:04 p.m.

    Er det mulig???Du er jo tilbake:-)
    Og med slike koselige nyheter. En baby på gang:-)Du hadde den første bloggen jeg"oppdaget" og du lager så mye fint. Fant masse inspirasjon hos deg. Vil gjerne titte innimellom, hvis det er greit? Jeg syr og strikker selv, og pusler litt i hage og "heim"
    Vennlig hilsen Siv Kile/vestfold

    SvarSlett
  4. Anonym5:48 p.m.

    Ja, den soffan var det verkligen meningen ni skulle ha! Den gör sig bättre hemma hos er, tycker jag, och gissa om jag blir stolt när du lägger ut den på bloggen!!!!

    SvarSlett
  5. så heldig du var som til slutt fikk den flotte sofaen. Ikke værst.
    Har en historie om en kommode jeg har vist i bloggen min. Men den ble stjålet ikke gitt bort. Men den havnet i stua mi til slutt. Noen ganger får vi mer enn vi ber omm.
    Må bare fortelle deg om ei vennine jeg har. Hun har ikke mye penger, er alene, uten jobb. Har vært syk lenge. Er blitt 50 år og har lyst til å feire det, men egentlig ikke råd til å innvitere alle vennene til ei feiring. Har mest lyst til å servere rømmegrøt og spekemat. Så er det en butikk her i nærheten som kommer til meg med en hel masse fjorland rømmegrøt og ei pæreskinke. Gjett hvem jeg ga det til. Da hun fikk det sa hun. Ja Han har alltid en plan. Hun har en tro som jeg bare kan beundre. Og hun mangler aldri noe. Dette ble et langt innlegg.
    Flott jakke du hadde strikket. Har ofte beundret dine sy og strikke kunnskaper. tror det var du som la ut ei oppskrift på grytekluter en gang. Enkle å strikke og flotte. De putene var også veldig fine. Og så koselig med en historie til de.
    Ha en flott dag :)
    Håper det er greit jeg legger deg til i min blogg liste

    SvarSlett
  6. Den sofaen har jeg hørt om... Nå fikk jeg se den også. Kjempefin:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med ny herlig sofa! "Alle" har jo Ektorp, men maken til din sofa har vel ingen. Det er noe det! Nydelige puter også (finnes vel ikke maken til de heller... eller...?)

    SvarSlett
  8. Kjempefin sofa, og helt skjønne puter du har sydd. Og babyjakken er nydelig, det er så moro at du er tilbake, altså. Ha en fin helg sammen med dine, klem.

    SvarSlett
  9. Så kjekt at du er tilbake!!! Gratulera med den vesle i magen! Lykke til i svangerskapet.
    Ha ein god kveld, i nyesofaen! :-)

    SvarSlett
  10. Anonym6:07 p.m.

    Godt å ha ei vennine som M :-)
    Sofaen er kjempefin den. Og putene berre flotte dei også.
    Ha ei nydeleg helg.
    frå sig

    SvarSlett
  11. Jeg likte putene veldig godt! Hvordan får du bilder over på stoff?

    SvarSlett
  12. Anonym5:30 a.m.

    Hello there. What fabric did you use on your sofa?

    SvarSlett