tirsdag, juni 17, 2008

Eg lurer i kulissene...

Det har gått nokre månader sidan eg takka for meg her på bloggen. Inspirasjonen til å blogge var rett og slett sporlaust vekk. Det var kanskje ikkje så merkeleg, med tanke på at eg var i første fase av mitt svangerskap nummer 3. Eg skal bli trebarnsmor og har termin i september! :) Energien er framleis ikkje på topp, men på tross av det kjenner eg ei viss blogg-kløe kome snikande. Så eg tek sjansen på eit adri så lite comeback.

I første omgang må eg vise dykk eit lite prosjekt eg har starta på. Tenkte eg skulle sy opp nokre babysmekker, dei kan vere gode å ha når vi ein vakker dag kjem til sikle-stadiet. Dei to første er sydd i mintgrønt bomullsstoff frå Stoff og Stil, med deilig, mjuk bomullsflanell på baksida. Dei skal få trykknappar,eg må eg berre sjå å få skaffa meg trykknappar til å banke fast først. Rosa er forresten 'Louise Odier' som duftar herleg på stovebordet i augneblinken.

Ha ein fin junidag!

22 kommentarer:

  1. Wohoooo :) Endelig starta opp igjen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!! Så koselig :O) Og velkommen tilbake! Ikke rart at bloggelysta forsvinner av og til,m og særlig ikke under slike (gledelige) omstendigheter. Nei, nå ble jeg glad! Akkurat som å møte en gammel god venn som man ikke har sett på lenge helt tilfeldig. Kos deg!!

    SvarSlett
  3. *sommarklem*

    Kjekt å sjå deg att :-) Eg har justert bloggeambisjonane til å blogge når eg har lyst. Dvs ein stad mellom ofte og sjeldan.

    Ha ein strålande sommar!

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbage!

    Jeg sad og tænkte på din dejlige blog, fordi den ligger i sidebarren på min blog, og så ville jeg lige vende forbi og kigge, og så har du postet et indlæg i dag, fantastisk!
    Der er mere mellem himmel og jord, end vi forstår...

    Tillykke med de lykkelige omstændigheder, det var ikke så sært at du var lidt mat!

    SvarSlett
  5. Yes!!! Nu blir de sista veckorna av min graviditet MYCKET bättre. Var det något jag behövde idag, så var det din blog-inspiration. Tack och pris!

    SvarSlett
  6. Hei, og velkommen tilbake! Jeg kom først inn i bloggverden etter at du hadde gitt deg, men har hørt så mye om siden din, at jeg gleder meg til fortsettelsen:)

    SvarSlett
  7. OK at jeg linker til deg, forresten?

    SvarSlett
  8. VELKOMEN TILBAKE!
    Oi, så glad eg blei når eg oppdaga at du har byrja blogge litt igjen! Du og Den gode feen er dei fyrste to bloggene eg oppdaga og har fylgt med i lang lang tid.Du lagar så mykje fint og er so inspirerande! Håpar det er ok at eg lenkjer deg?!

    SvarSlett
  9. Takk!
    Har allereie lenka deg eg*kremt*
    Glede meg til å fylgje med deg!

    SvarSlett
  10. hoppestrikka11:40 p.m.

    Gratulerer så mye, både med comebacket og med den forestående familieforøkelsen!!

    SvarSlett
  11. ÅÅÅÅÅÅ!
    Velkommen igjen, kjære du=)
    Du er jo favoritten min!!!
    (Hyssj... ikke si det til noen...)
    Så hyggelig at du skal bli mamma igjen. Det er jo så deilig med babytiden. Mye jobb, men mest av alt mye kos. Myk babyhud, alle luktene som følger med de små tassene, de skjønne lydene. Mmmmm.... herlig!
    Lykke til med den siste tiden av svangerskapet.
    Det virker som du har vært borte en evighet, men nå er du her igjen. Jeg gleder meg til å følge deg videre.
    Varm klem til deg.

    SvarSlett
  12. Kjekt at du er tilbake! :)
    Bra at formen din er bedre.
    Graviditet er ei fin ventetid.... :)
    Ta vare på deg selv. Jeg kommer innom deg igjen. :)

    SvarSlett
  13. Å. så koooslig!!

    Du var jo den ALLER første bloggeren jeg var innom, men så slutta du da jeg begynte!!

    Nå ble jeg glad!!

    Lykke til med baby i magen! Det er en stor gave!

    Koslige små smekker du har laga!
    husk å ikke gi bort alle, men gjemme noen til september...

    Bless you!!!

    SvarSlett
  14. HURRA!! Så koselig at du er tilbake i kulissene...:) Til lykke med nr.3.

    SvarSlett
  15. Næmmen, så koselig å "se" deg igjen!!! Og velkommen i trebarnsmor-klubben, he,he. Det er veldig kjekt med tre altså, da føler man seg utrolig rik. Håper du blogger litt innimellom da, stor klem :-)

    SvarSlett
  16. Hei på deg Posidriv, og velkommen tilbake! Det var virkelig hyggelig å lese kommentaren din i bloggen min, og så se at du har kommet med et nytt innlegg her. For du vet, jeg har savnet deg, du er virkelig til stor inspirasjon, og innleggene dine er alltid så nydelige. Jeg var så lei meg at du slettet alle de gamle innleggene dine her, men nå kan jeg altså glede meg til mange nye. Og så ønsker jeg bare å gratulere deg med den kjempehyggelige nyheten om den lille som skal komme. Håper formen din er stigende og at du kan nyte de siste månedene av svangerskapet ditt.

    SvarSlett
  17. Neimen, så koselig. Både det at du blogger igjen og selvsagt at nr 3 er godt på vei.

    SvarSlett
  18. Hei! Welcome back...we've missed you lots!

    SvarSlett
  19. Anne Bente8:06 p.m.

    Så kjekt at du er tilbake!!
    Jeg var en trofast leser av bloggen din tidligere, og synest det var trist at du sluttet.

    Med en liten tilfeldighet dumpet jeg borti deg under mine favoritter, og der var du tilbake!!! GØY

    P.S også deilig å høre at der er en liten spire til på gang...

    Klem fra 3 barnsmor fra Rogaland:)

    SvarSlett
  20. Den dagen du startet på nytt i loggen din kom min lille Tryggve til verden:)

    Ønska deg ei koselig helg, og ennå en gang, Gratulerer med svangerskapet. Håpa du har det best mulig:)
    Klem

    SvarSlett
  21. DU er jo tilbake!!! Jippi!!!!!

    SvarSlett
  22. I just descovered that you were back. How wonderful. And congratulations with the new little one you are expecting.

    SvarSlett