fredag, februar 01, 2008


56 kommentarer:

  1. så trist at du gir opp bloggverden,du blir savnet!!!

    SvarSlett
  2. Så trist at du gir deg, har virkelig kosa meg med bilda du har vist fra både hjem og natur. Håper du kommer tilbake en dag. De beste ønsker sendes deg og dine, ha en strålende vår:-)

    SvarSlett
  3. Eg kjem til å savne deg. Dette var veldig trist... du er første bloggen eg oppdaga... Stå deg vel. Klem..

    SvarSlett
  4. Så trist at du gir deg. Du er faktisk favoritt-bloggeren min, alltid så fine bilder og inspirerende innlegg. Kommer til å savne deg! Takk for de glimtene av livet ditt du har delt med oss, og masse gode ønsker for deg og dine i framtiden!

    SvarSlett
  5. Tak for de glimt du gav af dit liv.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for det du har delt! =) Jeg har lest bloggen din med stor iver, du var en av de første jeg oppdaget. God bless.

    SvarSlett
  7. nei så synd da... håpe du forandre mening etterhvert..

    men ha d godt iallefall!!
    klem..

    SvarSlett
  8. Anonym9:06 a.m.

    Så trasig.Du var den første bloggen jeg fant, å det det har vært artig å følge med på den.

    SvarSlett
  9. Åh...nei!!!!!!!! Du e min favoritt av alle bloggere og jeg kommer virkelig til å savne deg riktig mye! Håper du i allefall kommer til å legge ut bilder på flickr :-) Klem fra Katarina

    SvarSlett
  10. Oj det var trist. Du har vore til stor glede og inspirasjon og den som opna bloggverda for meg. Men ein må sjølv kjenne på det ein maktar i livet. Sjåast :-)

    SvarSlett
  11. Det syns jeg var veldig trist! Har fulgt deg siden jeg begynte å blogge for 3 år siden og du har vært en stor favoritt! Du vil bli dypt savnet! Forstår avgjørelsen din men bloggverden blir ikke den samme uten deg! Lykke til videre i livet og si ifra hvis du dukker opp igen da ;-) Stor og varm klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Uff.... Men skjønner deg godt. Har selv et skal/skal ikke forhold til dette med bloggen. Jeg kommer ihvertfall til å savne deg, for du var den første bloggen jeg begynte å lese. Men alt til sin tid, så respekterer ditt valg og ønsker deg og din masse lykke og gode ting for fremtiden. Stor klem :-)

    SvarSlett
  13. Trist , men jeg skjønner deg. Holdt på å gi opp jeg også, men så gir det meg så utrolig mye. Så jeg valgte å fortsette i en ny bloggverden og det har jeg ikke angret ett sekund på.

    Håper du finner rom for å komme tilbake en gang.
    Klem

    SvarSlett
  14. Næmmen...vil du gje deg??? kanskje du kan ta ein god og lang pause heller, og så komme tilbake seiare ein gong??? Eg kjem til å sakne dei flotte innlegga dine med alle dei vakre bilda av heimen din og alt du lagar.. Du var ein av dei første bloggarane eg var innom, lenge før eg begynte med min eigen blogg! fant deg hos den gode feen og var så og seie innom dagleg. No må du kosa deg og slappa av og ikkje tenke på blogging i det heile tatt..no er det snart vår og lyse herlege kveldar! det gler eg meg til :o) Tusen takk for at eg fekk bli "kjent" med deg gjennom blogginga!!

    SvarSlett
  15. Det var synd...
    Jeg synest det var så koselig å stikke innom bloggen din...
    Håper du kommer tilbake...

    SvarSlett
  16. Å.du må ha Guds Fred videre i hverdagen! Takk for all inspirasjon. du var den første bloggeren jeg var innom!! Setter stor pris på deg!

    SvarSlett
  17. Så trist, men kanskje du får lyst til å legge ut noen bilder til våren en gang. :)

    SvarSlett
  18. Det var trist å lese.. din blogg var en av de første jeg oppdaget, og som jeg har vært innom fast i flere år. Synes den har vært så koselig og inspirerende! Hvis du en gang kommer tilbake til blogglandia, så må du gi lyd da! :)

    SvarSlett
  19. Kommer til å savne deg veldig. Kos deg masse på din videre ferd. Kom innom av og til for å sjekke opp om oss:O)

    SvarSlett
  20. Håper du kommer tilbake en annen gang da Posidriv. og jeg håper du da legger igjen et lite merke hos meg slik at jeg kan finne tilbake da?!

    Lykke til videre hos deg :) Klem fra MEtte :)

    SvarSlett
  21. Huff,det var trist å lese.. Og trist at du har slettet den allerede. Bloggen din var en av de flotteste jeg vet om,med masse inspirasjon! Heldigvis bladde jeg igjennom den for bare noen dager siden. Kommer til å savne å besøke siden din! Masse lykke til videre! klem fra silje

    SvarSlett
  22. Nei og nei, sååå trist at du gir deg. For du vet, bloggen din var den første jeg (ved en tilfeldighet) oppdaget for 1,5 år siden. Og jeg ble fullstendig betatt! Jeg fikk jo min egen blogg etterhvert, men bloggen din har virkelig vært en av mine favoritter helt fra starten. Jeg kommer til å savne den!

    SvarSlett
  23. Oi! Eg håper du kjem attende! :)

    SvarSlett
  24. Å - som jeg kommer til å savne deg!

    SvarSlett
  25. Åååå. Det var dumt! Du har jo blogget så lenge. Kommer til å savne denne koselige bloggen din! Du får ha det bra da og tusen takk for all god inspirasjon og glede bloggen din har gitt meg! Stor klem fra Anita :0) - Kanskje du dukker opp igjen med ny blobb...;0)

    SvarSlett
  26. Det har vært koselig å besøke bloggen din. Ha det fortsatt bra!
    Hilsen Malin/knitgirl

    SvarSlett
  27. Så trist at du gir deg , du blir savnet !! Ønsker deg alt vel videre :)

    SvarSlett
  28. Neimen Posidriv det hadde jeg aldri trodd.....var den andre bloggen jeg var innom noensinne!! Kommer til å savne de fine bildene dine, håper du kommer tilbake!!!!

    Ha en fin vår!

    SvarSlett
  29. Det var trist å høre,kanskje du kommer tilbake senere,håper det.Ha det riktig dodt i alle fall,klem fra meg:)

    SvarSlett
  30. Å nei, har du gitt deg! Nå ble jeg litt overrasket her jeg satt.
    Men så har jo ikke jeg holdt på like lenge som deg. Kan skjønne at du føler det er på tide. Etterhvert forandrer jo livet seg og man får andre ting som er viktigere å holde på med i hverdagen. Vil takke deg for alle inspirerende poster, ha det riktig så godt og lykke til videre!!
    Aina :)

    SvarSlett
  31. Det var synd ... :o( Kommer til å savne tekst, bilder og sangene du linket til.

    Som så mange andre skriver var også din blogg den første jeg oppdaget i denne sjangeren. Elsker å stikke innom blogger som gir meg inspirasjon, og din gjorde nettopp det.

    Hilsen meg
    (blogget på vakreting.blogspot.com tidligere)

    SvarSlett
  32. Stor klem til deg fra meg også. Du har gledet mange med tekster og bilder, og jeg vil savne deg. Ønsker deg og dine lykke til videre i livet;-}

    SvarSlett
  33. Kos deg med alt du måtte finne på.
    Ha det fint! :)

    SvarSlett
  34. Tusen takk for all inspirasjon, lavendelpose og ideer!Du var en av grunnene til at jeg startet min egen blogg.Ble så inspirert!Masse lykke til videre!Guds velsignelse over deg og familien!
    Klem Kathrine

    SvarSlett
  35. Som alle de andre her, synes jeg det er dumt at du gir deg - og håper du kommer sterkt tilbake senere.

    SvarSlett
  36. Hi there,
    I'm an Australian who doesn't speak Norwegian, but I always try and work it out. Am I correct in thinking that you've decided to finish your blog, and that these comments are thanks and good luck messages?
    I've always greatly enjoyed having a look at your lovely photos and dreaming of life on the other side of the world.
    Thank you, good luck, and I hope you come back one day soon!
    :-) Juddie

    SvarSlett
  37. Som så mange andre kommer jeg til å savne den positive bloggen din.

    SvarSlett
  38. Anonym6:40 p.m.

    Writing from NYC - I am thinking that you are ending your blog - thanks for such a lovely blog - best of luck in all your future endeavours. Michele

    SvarSlett
  39. Sluttar du? Det var trist...Men bloggen er jo din så det er du som bestemmer.
    Eg vil ønskje deg alt godt vidare i livet. Du må gjerne kikke innom min blogg når du har lyst.

    SvarSlett
  40. Trist at du har avsluttet den koselige og positive bloggen din. Tusen takk for den tiden du blogget!

    SvarSlett
  41. Så trist å se at favorittbloggen min legges ned, men jeg forstår deg også. Håper jeg fremdeles kan få nyte dine vakre bilder på Flickr, og ønsker deg Guds velsignelse videre. takk for alt du har gitt gjennom bloggen din!

    SvarSlett
  42. Det var synd å høre. Ønsker deg det beste i alt du bestemmer deg for å gjøre istedet for å blogge; livet har så mye å by på og en kan ikke gjøre alt på en gang. Kos deg!

    SvarSlett
  43. Velkommen tilbake når du har lyst til blogging igjen!

    SvarSlett
  44. Trbåkigt men jag förstår dig. Man har mycket att stå i och bloggandet tar tid även om det är hemskt roligt och det är ju bra att sluta när man ligger i topp. Lycka till med allt!

    SvarSlett
  45. Du er nevnt i Rom123... :)

    SvarSlett
  46. Lenge siden jeg var innom , men det var jo ikke dette jeg hadde forventet å se ;O) Men har full forstålese for ditt valg , meeeen du vil bli savnet iallefall!!!

    Lykke til videre , klem a

    SvarSlett
  47. I shall miss your lovely photos, so beautiful and inspirational.
    Good Luck and all the Best to you and your family!
    xo Kali

    SvarSlett
  48. Så dumt at du gir deg. Vet du at bloggen din er nevnt i det nyeste Rom 1-2-3?
    Håper du kommer tilbake snart!

    SvarSlett
  49. Ønsker deg alt godt videre! Du har vært til stor insirasjon for meg, en sann glede i hverdagen. Bildene du tar er nydelige, og den gleden har du jo selv om du ikke blogger lengre. Jeg kommer til å savne deg! Klem fra Guro

    SvarSlett
  50. Hei! Så du at bloggen din var nevnt i intervju med Marie og Bo i 123-rom denne uka? Du har betydd så mye da!!!Ha en velsignet dag,og bevar ditt hjerte fremfor alt du bevarer for LIVET går ut fra det!!

    SvarSlett
  51. Sjølv om du har forlatt oss håper eg at du har fått med deg favorittlista i siste nummeret av rom123 - der står du nemleg. Gratulerer med utmerkinga.

    SvarSlett
  52. Takk for følget! Det har vært veldig hyggelig å lese bloggen din.

    SvarSlett
  53. Hi sweetie, just wanted to wish you and your family a truly happy and blessed Easter!
    xo Kali

    SvarSlett
  54. Heihei.. Gubba kor eg saknar deg i bloggverda. Håpar du har det berre godt, og at du kosar deg i finværet du også! Klem

    SvarSlett
  55. Anonym1:08 p.m.

    Hi:
    I like the way you decorate your home. I would like to know if you are interested in being interviewed through email by me. I work for a DIY magazine in Taiwan which introduce home decoration and hand made accessories. The theme of our July issue is: my sweet home, my happy life. I would like to write about your life and your home then.
    If you are interested in this, please kindly contact me before June 10.
    Thanks a lot~

    July Huang

    my email address:
    chiau0312@hotmail.com/ july@urbanpeople.net

    SvarSlett